MICHLDAV: Det var en fed ide at oprette sådan et board....jeg har aldrig rigtig brugt EZ-boards.....fungerer det nogenlunde som elite med moderators osv.?
MrWhite: Hvis jeg var dig ville jeg oprette en anonym e-mail adresse...med den du har nu er det ret let at finde dine personlige oplysninger.......better safe then sorry
Damn det lader til at jeg er den mindste herinde
Og så lige et helt andet spørgsmål......hvor mange tager krudt der hvor I træner??.....for mit vedkommende tror jeg snart det nærmer sig de 50%. Så det er et meget almindeligt samtaleemne.
Nedenunder er et link til det forum jeg har oprettet, lige nu er det måske ikke så nødvendigt, men det kan det jo blive. http://pub70.ezboard.com/bbodybuildingdk
Tjek det ud, og sig om det kan bruges??
M.
Cerial, husker jeg foorket, eller vejede du ikke over 100kg??
EZboard fungerer sådan at man tilmelder sig med en account(fake name, osv.).
Jeg træner desværre(til tider, nogen gange er det ikke så slemt) i form & fitness.. Men der er mange på 'krudt', dog langt fra halvdelen. Og man snakker ikke særlig åbent omkring det, med mindre man kender hinanden
M.
Lasix, er du fra KBH.
nej jeg er jyde (fra fyn) men bor i jylland men dk er jo et lille land
fedt forum når vi engang bliver lukket ned her.
nu må vi snart komme på side 4 det er sguda for sejt, på dansk giv os tre mdr.. så har vi overtaget dette lille forum *gggg*
tak for det jeg kan da komme i tanke om en del andre steder hvor det er lidt mere lortet og komme fra det eneste problem der er i jylland er at der sker for lidt men ok så er der mere tid til og træne
*gggg*