jeg hader:
1.folk der træner HELE deres program i smithstativet
2.folk der spørger hvor meget man mangler ved squatstativet,og når man så siger to sæt stiller sig op og glor på en ventende og fordi jeg så har 4-5 min pause mellem sættene,spørger igen..
3.folk der curler det halve af deres kropsvægt, med en form der minder om en pingvin med epelepsi,der forsøger et slags judo kast...
4.folk der læsser 150 % af deres max på i squat og så kun går ca 10 cm ned i knæ..
5.folk der snakker til en midt i et sæt
6.folk der træner bænkpres 80 % af den tid de er til træning,og ik andet..
7.folk der spøger en om råd og når man har brugt en time af ens træningstid på at forklare, og endnu længere tid derhjemme på at skrive et personligt program, næste gang man ser dem så ALIGEVEL kører efter deres gamle latterlige program maskine 1 3x10,maskine 2 3x10,maskine 3 3x10...
8.instruktører der står ved siden af squatstativet imens jeg squatter og siger til nybegynderne at det er måske ikke så godt for ens knæ,og derefter viser dem smithstativet..
9.folk med et kæmpe styrkeløfterbælte på under hele deres træningspas,fordi "de har dårlig ryg"..ja hvorfor mon??
10.når miss fitness lookalike skal køre stivbenet dødløft,med det mindste strammeste outfit man ka få, så tæt på mig at hendes faste gluteus er ca 1½ m fra mit fjæs
okay nr 10 hader jeg vist ikke aligevel