Please Scroll Down to See Forums Below
napsgear
genezapharmateuticals
domestic-supply
puritysourcelabs
UGL OZ
UGFREAK
napsgeargenezapharmateuticals domestic-supplypuritysourcelabsUGL OZUGFREAK

clomid in Denmark

hehe, så vidt jeg ved kan du kun få det igennem en 'source', sådan en har du vel siden du skal bruge clomid.
MICHLDAV.

• Like
Reactions: Cut
Jeg er ikke klar over det. Da jeg blev medlem på boardet var der ikke andre aktive medlemer fra DK end mig. Men det sidste halve år ell. sådan er jeg blevet kontaktet af et par stykker herfra.
MICHLDAV.

Tjaa, det må der vel..

Hvor er i alle sammen fra? Jeg kender faktisk ikke nogen danske forums, gør nogen af jer??
Jeg er også i gang med at lave et dansk site, men det tager fandeme sin tid. O'boy, hvad skal du give for det hos din udenlandske(hvis nogen) source?
MICHLDAV.

næh jeg kender heller ik nogen udover på motion-online.dk,men der sker ik ret meget der...okay jeg har heller ikke ledt efter nogen hehe...

Okay, så du er på fede kur eller hvad, hehe?
Jeg er ikke på noget overhovedet. Well, er i krig med at cutte lidt, har lige sluttet med clen og t3, er i gang med eca, derefter clen igen, og så dnp+eca.
Men ellers ikke noget.

ja måske lidt hehe..men det er kun 500mg om ugen i 6 uger, det er jo en børnekur i forhold t hvad de fleste kører... du ska køre dnp? har aldrig prøvet det,bliver man ik helt "flad" af d (ingen energi)?...hvad har du ellers prøvet af sjove ting?..:D

hej reconnect!;)
nej du er ikke alene,...vi bliver flere & flere,lad os holde en fest lol... er du så igang med noget vi andre ska høre om?..

http://t-mag.com/html/126file.html

hej reconnect,læs "the S-files" på ovenstående URL måske det ka hjælpe lidt....
bare du ik fyrer synthol eller lign pis i armene,d ser bar så fake ud...
personligt ville jeg ikke stikke i armene, det er lidt for nemt at ramme noget uheldigt (nerver,vener..)..men hvis du absolut vil kan du prøve med winstrol i en insulinsprøjte, det er nemt at styre...ellers ville jeg prioritere armene i mit træningsprogram,hvis det er dit svageste punkt..læs Ian Kings Great Guns program på t-mag.com..:cool:

"arh shit günter its på danish?!"

God signatur..
YES, an almost all out danish thread, not happening every day ;)
DNP, er rimelig heftigt, hvis du vil vide mere om det, let me know.Jeg har rimelig god erfaring med DNP.
Held og lykke med næste cycle reconnect.
Jeg har været på min første cycle endnu, af flere grunde.
Jeg tror også at mine 'mål' er lidt anderledes end de fleste her på boardet.

PLEASE, ikke noget synthol!!:eek:
"partyy..!" hee hee.
MICHLDAV.

MICHLDAV: bruger du insulin sammen med DNP?

PS du skulle vel aldrig være godt ahem..solbrændt...fra naturens side?.....:cool:

:D :D :D :D

MICHLDAV: det er fedt at du har taget initiativ til et dansk board..... Jeg har på fornemmelsen at der ikke er ret mange som sætter sig ordentligt ind i tingene og bruger clomid og nolva......sådan er det i hvert fald der hvor jeg bor.

Er nogle af jer egentlig jyder eller er I alle sammen over fra djævleøen? :D

HAha! Gott o se lite skandinavier! Hoppas allt står bra till mer er, fint väder i alla fall :)

Håller i ett svenskt byggarforum(även norska & danska medlemmar), titta gärna in..sänd mig ett mail om ni har några frågor..

mvh

T-ray
---------
www.board.diestrong.com

• Like
hihi vinke vinke...jjaa jeeg undskyllder mangge gangee, men jjeg har lavvt bloddsukkkkkkr lige nuu..alting snurrerre rundt.....

Jeg er fra kbh, kender du mig?? Jeg er dansker. Jeg tager ikke insulin med dnp, overvejede det, men efter nogle lange diskussioner med en/flere meget vidende personer, fandt jeg ud af at det er totalt unødvendigt.
Det med boardet, tager desværre sin tid, men du har ret, der er alt for lidt viden på dansk for 'alm' brugere af 'muskel opbygende supplementer' hehe.
MrWhite, det ser godt ud, hvor høj er du egentlig??
PS, du ligner fandeme også en jyde j/k ;)
*GODDAG TIL ALLE SKANDINAVERE HER PÅ BOARDET
:wavey:
T-ray, jeg vil da tjekke det board ud, helt klart.
MICHLDAV.

• Like
MICHLDAV:137, nej 173 :p

jeg ser frem til at du får banket et board op, med noget seriøst snak..:D skal du deffes til noget særligt eller er det bare pga at d r sommer..
er der andre sider der er værd at checke ud syns du?
jeg ka godt li t-mag og Meso-Rx..

I øjeblikket har jeg nogle eksamener at tage mig af, samt et forretningsprojekt på sidelinjen, så jeg er lidt knap med tiden. Men det bliver fedt, når det engang kommer til at køre.
Din "DVÆRG", nåhh nej, det var jo ikke 137, hehe. :p
Jeg kender ikke meso-rx, er det godt.?
Mit favorit discussion board er anabolicfitness.net, det er meget langsomere end Elite, men de folk der styrer det, og som besøger det har tjek på deres ting.
De bryder sig ikke om source postings etc. og skærer meget hårdere ned på reglementbrud end her på Elite.
Men rigtig fede folk.
Tjek det ud.
Hvorfor træner du? (for 'sjov' ell shows)?

Jeg synes det ser godt ud. Træner du man-fredag, I så fald træner du jo kun bryst en gang om ugen, hvordan 'cycler' du det træningsprogram??
Jeg har desværre ikke mit program på computeren, men jeg har min workout delt op i tre forskellige workouts.
workout1 = bryst, skulder, mave
workout2 = ryg, triceps.
workout3 = ben, biceps.
En typisk uge ser sådan ud man=1, tirs=2, ons=3, tors=1, fre=2 lør, søn fri. man=3, tirs=1 etc.etc.
Jeg bruger hovedsageligt, 'grund' øvelser, benchpress, squat, barbellcurl etc.
1 UGE 8-11 REPS.
2 UGER 4-7 REPS.
sådan skifter jeg hele tiden.
Jeg træner også for 'sjov' dvs. det er vel bodybuilding ligesom dig, men jeg builder bare ikke efter en 'kæmpe krop'. Jeg har ved siden af skolen et bi-job som model(lydere smartere end det er, hehe), og ønsker ikke det kæmpe store look. Også en af grundene til at jeg er tilbageholdende med at gå på cycle. Når jeg skal(hvis jeg stadig arbejder som model, bwahahaa) bliver det noget som ikke er vand'retaining', såsom winny etc.
Jeg har kigget lidt på mulighederne med en winny only cycle, men er sgu ikke sikker på at det gir noget overhovedet. Et andet problem er at jeg ikke kan 'bulke' for meget op, derfor er winny også et nærliggende valg.
Har du nogen forslag, ??
MICHLDAV.

E2

Bwahaahaa, as if it's not enough you 'picking on me on the other board' :bawling:
Now, you come here and do the same, MOD's , MOD's, help me out with this big canadian piece of meat, hehe.:D
MICHLDAV.

Bill Roberts er ok,prøv at læse noget af ham under artikler..han er flink til at svare på ? ovre på t-mags forum...det er sgu så nemt at svine nogen til på nettet:mad:

anyway: mit program kører ikke efter faste dage eller pauser,for d meste tar j 2 dage on , 1 dag off..men jeg tar også tit 2 off dage i træk,mest i weekenderne fordi j arbejder på disko fre & lør nat...men rækkefølgen er altid skiftevis en "skubbe" dag og så en "trække" dag med squatprogrammet som en joker LOL :) der kan sættes ind når d lige passer...umiddelbart har j meget off tid i forhold til dig,men j ka ikke træne lige så ofte som dig,når jeg kører tungt..:rolleyes:

mht din kur, så kan du nok kun bruge dem der ikke aromatiserer såsom:winny,primo,anavar,masteron,parabolan og evt HGH, men d afhænger jo også af hvad du kan fat i...
hvis du kender nogle BB der stiller op,så spørg hvad de bruger inden konkurrencen,imens de ripper ned..

Jeg tjekkede flere af artiklerne ud, de så meget fyldestgørende ud, I must say.
Du har ret med at det er nemt at svine nogen til på nettet.
Jeg kan få fat i det hele, men jeg havde overvejet en winny, anavar cycle + milkthistle, er ikke sikker på clomid værende nødvendigt i enden, men det kan ikke skade.
Jeg har kendskab til flere cutting cycles, og problemet er ikke så meget min bf%, det drejer sig lige så meget om at jeg ikke skal stige særlig meget(hvis overhovedet) i bf% når jeg evt. skulle gå på en cycle.
Anyway, jeg tror det er muligt med W/A cycle.
Jeg skal til den tid undersøge hvilken type er bedst/billigst, lige nu er det piller/paper der helt klart sparker røv i forhold til injectables.
Du, hvor køber du proteinpulver(og hvor meget gir' du?)
Ja, det skal så også siges, med henblik på træning, nogen gange træner jeg kun man-tors(4 gange om ugen).
Jeg læste lige en af dine tidligere posts, 'deffes'??
Ha det godt,
MICHLDAV.

deffes=rippes

jeg bruger promax: protein plus 85 fra MAXIM det er mælk+valle+æggeprotein..det smager godt,mixer godt og så har jeg en aftale med en kendt tidligere stærkmand som er sponsoret,så j gir under ½ pris af udsalgsprisen ....man kan også få d i matas-koster "kun" ca 250 kr for 750 gram men så får man også tit 100 g kreatin med hihi......jeg mixer det med glucosepulver & kreatin i min postworkout shake..giver en god insulinspike..

hvad bruger du?.........

hvordan ser det ud med fakes i hovedstaden? jeg syns sgu godt nok der er meget lort man ka brænde nallerne på..j tror sgu de beholder det gode "gear" i KBH og sælger resten til jyderne LOL:D

MICHLDAV du ar min alskling!!

Tyker du at jag ar vaker???

JAG AR BEEFIG!!!!

Hey E2 whats up with u?? quit bugging MICHLDAV & go pick on someone your one size LOL

and whats up with that swedish crap?? :D :D :D ;)

E2, BWAHAHAHAAAA,(CAPS LOCK FROM NOW ON DEALING WITH YOU)!!!
ON DANISH THAT WOULD BE,
"synes du jeg er lækker??", hehehee, nope!
I'M SORRY BRO, I'M MORE IN TO GIRLS. I'M SORRY IF I MADE YOU BELIEVE OTHERWISE, HAHA.
Det er sgu billigt din heldige hund ;)
Jeg køber prolab protein, samme pris, straight whey godt nok. Det er billigere hvis jeg køber 2,2kg bøtterne, ca. 450,-
MAXIM er okay, banan bliver man hurtig træt af dog.
Jeg har puslet lidt over det med 'valle' protein. Nogen siger det er det samme som whey, andre siger det ikke er, kan du forklare?? Ville det ikke være mere optimalt for dig at bruge udelukkende whey post workout pg.a. hurtigere optagelse.?
Fakes er alle vegne, også i kbh. Det kan ikke betale sig at købe nogen steroider etc. i DK, medmindre du kender importøren. Og trods af det, er det ofte billigere at købe 'abroad'.
Hvad gir du for d-bol, winny, test og andre??(jeg går ud fra at du køber ind her i landet)
MICHLDAV.

E2 likes guys? so thats why he chasing MICHLDAV (hes a Model ya´ know!!) :D :D :D jeez I crack myself up...

nå tilbage til modersmålet....ja whey er valle, og jo rent valle er hurtigere=mere optimalt LIGE efter træning men det er "nitpicking"..syns ik jeg behøver det, d andet sammen m glucosen virker ok...
ved ik hvorfor nogen ville påstå at whey ik er valle?? valle er er et biprodukt fra ostefremstilling...der findes da godt nok forskellige typer: whey concentrate,whey hydrolysate osv..forskellen ligger i fremstillingsmetoden..

1-http://www.testosterone.net/html/119prot.html
2-http://testosterone.net/html/141post.html
3-http://www.testosterone.net/html/body_142post.html

winny go pris: 35 alm-pris:50 sidder du inde:100,-:D
test:50,dbol:2-3,GH 30 per enhed deca:fra 60 op t 120!!
så det er ikke fordi det er vildt billigt eller vildt dyrt...hvad gir du? hvis du sku ha selføli :)
PS når j køber 5 kg protein ad gangen er d ca 1/4 af udsalgsprisen :D

Det er fandeme billig protein din heldige sat..
winny 50mg 1-9US$ pr.stk.(afhængig af hvike supplier)
"sidder du inde":100,- (gør jeg ikke, så det re ikke et problem, hehe)
test 100!!!(den 'billige' supplier har ikke noget, og ham her tror han er den eneste i verden der sælger, hehe.) dbol generic 50 mg. 1S$
deca:fra 60 op t 120!! (kan ikke huske, men nok deromkring.)
Jeg går heller ikke op i detaljer med whey efter træning...og ville slet ikke gøre det med din pris
:D
Jeg mente nok jeg havde læst noget lignende for lang tid siden, men når en 'træner' står og siger noget andet, bliver jeg sgu i tvivl, tak min ven.
MICHLDAV.

For det meste køber jeg overseas, jeg har kunne, ved ikke om det stadig er aktuelt, få ephedrine hcl for 1kr. pillen(50mg.), hvad med dig?
Jeg har flere gange købt eca stacks, med herbal mahuang over nettet. Ellers ligger de(eca stacks, fra usa) på omkring 400,- for en bøtte, vandvittigt.
Hvis man kunne få overtalt sin læge til at give recept på 'letigen'(ec stack) ville det være det billigste, 100 tabs. 160,- Meeen, min læge ville dø af grin, hvis jeg prøvede, jeg tror at jeg er den klient hun har som er i absolut bedst form(ikke særllig svært at blive godt nok, de fleste er sgu' mere eller mindre overvægtige ell undervægtige idag ;)
MICHLDAV.
PS. Hvis du så min post, hvad mener du som om den med creatine, jeg finder hele tiden modstridende oplysninger.?
Tak.

Damn der bliver faktisk en halv-lang post den her......tror I ikke at vi kan lokke hr. Spellwin til at lave et "elitefitness på dansk" ligesom det "Elite Fitness En Español" som findes :FRlol:

Den nemmeste nåde at få ECA stack på i DK er bare at tage et smut ned over grænsen til tyskland.....jeg var dernede til FIBO-messen og der købte jeg det til omkring 40 DM for 100 kapsler.

Jeg er lidt nervøs for at bestille overseas......har I aldrig haft problemer med tolden? Og hvad sker der hvis man er så uheldig at blive snuppet?

• Like
Jeg troede at eca var ulovligt i Tyskland... det var ikke til at opstøve sidst jeg boede dernede??(kun 'sort')
Nå, godt tip.
Ja, den er fandeme blevet lang den her post, ret pudsigt må man sige, hehe.
Elite fitness Dansk, bwahaha, ..menn næppe.
MICHLDAV.

jeg har efedrin 25mg, og koffein200mg, men j bruger kun en ½ af hver 1-2 gange om ugen som preworkout booster....eller en ½ efedrin + en red bull hehe
der er 100 stk i hver glas, udsalgsprisen er vist 199,- per stk .jeg plejer at gi 150,-
ECA stacks er ok til diæt min kammerat bruger dymetadrine, men de er sgu for stærke til mig,har heller ik noget at bruge A=asperinen til når jeg kun bruger d til preworkout..jeg har også set 50 mg efedrin i blister fra spanien..men j har aldrig haft brug for dem..
har også haft lidt clen til at ligge i et par år nu..:o ..jeg ka ik tåle dem..jeg blir totalt "slimet" til i lungerne..d føles som at hoste nåle op:bawling: ..
Mht Creatin,jeg syns godt d ven ka bruge d under diæt, med mindre d r en lav kulhydrat eller keto diæt...creatin skal ha kulhydrat=insulin for at "virke"..du nænvte vist noget om vandrentention fra creatinen,d har ik andet end kosmetisk virkning tror jeg-altså jeg tror ik det sku ha nogen indflydelse på fedtforbrændingen..

Udsalgsprisen, hhehe.
Sjovt, jeg er meget tollerant over for sådanne substances, clen kan jeg ta' lige før jeg går i seng uden problemer. De er ægte, slim i halsen, aldrig hørt om før - weird.
Præcist det du skriver om kreatin, har jeg også skrevet på AF...det tror jeg du har ret i.
De 50 mg. ephedrine, sparker røv!
MICHLDAV.

ja det er ægte clen, jeg ka godt tage dem men ikke ret længe så bliver jeg syg..d r ligesomom mit immunforsvar ik kan holde til dem+diæt+træning....
jo oftere du tager EC jo mere vænner du dig til dem,kender også flere der ka sove lige efter at ha poppet et par stykker...hvis jeg mærker at de ikke længere giver et kick..så tager j bare en pause med det..
**
MICHLDAV:hvis du bruger clen jævnligt,bruger du så ketotifen også? (var d stavet rigtigt? :))

cerealkiller: vær forsigtig..tilbage i 97 blev jeg idømt en bøde på 1500,- for at have bestilt EET glas med 90 caps af et prohormon fra MASSQUANTITES (ka ik huske navnet) og fik ransaget min lejlighed..okay prohormoner og ECA er ik det samme men tolderne og politiet er nok ligeglade, bare det er ulovligt så har de jo noget at klappe i deres små fede hænder over (virker j lidt bitter?? LOL)

hehe, du har ret med at cycle eca og clen. Det sjove er at jeg aldrig tager nogen af de ting mere end 14 dage af gangen..eca kan jeg ikke sove på, men clen no problem. Nej, jeg har ikke nogen source som kan levere K(kan heller ikke stave, lol), desværre. Jeg har hørt gode ting omkring den combo godt nok. Hvad kan jeg ikke huske, og er for doven tl at søge lige nu, care to explain??
Hvor sygt, 1500,- i bøde..til tider synes jeg virklig lovgivningen i dk er for latterlig.. det er vel fordi de rater prohormones ligesom sterioder, ikke??
PS. Jeg går og tænker i nye baner med mit trænings regimen, r d ok hvis jeg 'stjæler' fra dit program?
MICHLDAV.:D

ja selvfølgelig må du låne-bare spørg hvis der er noget der virker uforståligt..kender du cuban rotations..folk tror man er idiot når man står og kører den LOL:cool:

ketotifen skulle opregulere B2 receptorerne..læs d på:
http://www.elitefitness.com/articles/clenbuterol.html

ketotifene er det ikke et antihistamin?? kan ik huske det,men hvis det er så prøv nogle online apoteker..et middel mod allergi det må da OTC lol...

Hey hr. hvid.......hvem er din source???.....jeg har ledt overalt men jeg kan bare ikke få fat i ægte Matilde kakaomælk nogle steder..... jeg overvejer lidt at tage til netto for at få fat i noget....ved du om det fås uden recept?

Damn jeg keder mig lige nu :p

Heh heh, what's wrong with swedish????

My old girlfriend was swedish, i picked up a few things along the way...

E2 you swedish wanna be, hehe. Everythings kool, even your'e rotten swedish bro.. LoL.
So I ask again, your'e still traveling our way, or is that finished biz..?
Good one cerialkiller.
hahaha, matilde er på udsalg i netto, 5,- literen ;)
Cacao er en af mine foretrukne post træning meals hvis jeg ikke har adgang til p pulver.
Jeg tjekker det link ud senere(imorgen), skal til eksamen i morgen tidlig ;(
stat 1,9m. 21 år, 100kg(knap og nap) bf%? tester på lørdag. Som du kan regne ud, har jeg ikke det massive look som dig, hehe - men som jeg har sagt tidligere, er det heller ikke det jeg kører efter, uden pis!?
Nogle folk tror ikke på det, men jeg higer ikke efter de 'højder'(jvf.bredder)
Cuban rotations, nope?? Men jeg tjekker lige programmet ud imorgen, og vender sikkert tilbage med et hav a spørgsmål. Det kan også være jeg skal skære lidt ned på antal øvelser etc. eftersom jeg ikke er 'på':confused:

E2: Are you sure thats all you picked up,Bro?? better go get your tool checked out...:D just kidding
MICHLDAV:
dit lange hyl..
held og lykke med eksamen, vi snakkes..
"det massive look"?? I think not..men tak anyway :D
hey cereal, min source hedder REMA1000..check den ud der er nogle gode stacks...
:cool:

Nå MICHLDAV....hvordan gik examen?.....nu har du vel ikke brugt al studietiden herinde på elitefitnesss?:D

damn 100 kg og ripped (formoder jeg) så er du sku da ikke helt lille.....

MrWhiteDK: tror du ikke jeg kunne lokke dig til at sende dit træningsprogram til mig.....der er snart gået 2 måneder siden jeg sidst skiftede program....

Ahhhh nu er det også snart ved at være strandvejr..... af en eller anden grund er det meget federe at tage til stranden nu end det var for 2-3 år siden....hehe :cool:

ok cereal..you´ve got mail...
hvad er dine stats så? træner du mest BB eller styrke eller what?

ja MICHLDAV..er du på toppen eller gik det ad h til??

hmmm mine stats er ikke rigtigt noget at blære sig af :(

20 år .....1.79...... 82 kg .....jeg må så sige til mit forsvar at da jeg begyndte at træne for lidt over 2 år siden vejede jeg kun 63 kg :eek:

Jeg fik vist aldrig dine stats??...udover de 1.73 men at dømme fra billedet ser du ud til at være i nogenlunde form :D .....vi jyder roser jo ikke mere end højst nødvendigt...hehe

Ind til videre har jeg stort set kun trænet BB ...men det kunne være meget sjovt at køre styrke i et stykke tid....bare lige for at chokere kroppen.

øhhh forresten på det der kakaomælk billede.....er det omnimin vitaminpiller som ligger sammen med alt det andet?? :confused:

Det gik udemærket.. jeg har jo brugt meget af studietiden her og på andre boards , hehe.
Jeg fik 9, hvilket vel er okay.
Ripped, not!! Mit store problem er at jeg altid skal kæmpe for at blive det, ikke bare kæmpe, men KÆMPE!
Lang historie gjordt kort, jeg er mere disponeret for 'fedme' end andre. Når det er sagt, må jeg lige tilføje at jeg ikke er fed, MEN - har altid været det da jeg var yngre. Jeg tester mit bf% på lørdag/søndag...så får vi at se. Mit 'problem' er at jeg kunne tjene flere penge, hvis jeg rippede helt op....Så det er planen fra nu af.
Husk også at jeg er 1,9 m. høj, hvilket gør at 100kg ikke virker af særlig meget.(i bb relationer anyway.)
Har du ikke skiftet rutine i 2 mdr. HEHE, jeg har ikke skiftet særligt i et år :eek:
SÅDAN!!
MICHLDAV.

Det får mig lige til at tænke på at stort set alle dem jeg kender som træner inkl mig selv enten har været meget spinkle eller meget kraftige før i tiden....men sådan er det vel ofte??

Hvis jeg var dig ville jeg nok passe lidt på med winny hvis du er "prone to acne"....gider ikke lige finde de rigtige danske ord :) ...da du godt kan resikere at få bumser af det....og det tror jeg ikke ligefrem vil gavne din model karriere :p

btw hvordan tester du din BF%?

White: tak for programmet forresten...:wavey:

hej cereal, nå du fik du min mail...ja 1.73 & ca 96kg
hæ.. ang billedet..det er nogle diural (furosemid) piller, de er så gamle at de er blevet gule :) ..blister pakkerne er de 20 stk clen j har haft i 5 år..LOL..

Hej MICHLDAV, tillykke med karakteren....hvordan tester du din BF? med "hudnapperen" eller med maskine?

PS: du har post..

jeg hader:

1.folk der træner HELE deres program i smithstativet

2.folk der spørger hvor meget man mangler ved squatstativet,og når man så siger to sæt stiller sig op og glor på en ventende og fordi jeg så har 4-5 min pause mellem sættene,spørger igen..

3.folk der curler det halve af deres kropsvægt, med en form der minder om en pingvin med epelepsi,der forsøger et slags judo kast...

4.folk der læsser 150 % af deres max på i squat og så kun går ca 10 cm ned i knæ..

5.folk der snakker til en midt i et sæt

6.folk der træner bænkpres 80 % af den tid de er til træning,og ik andet..

7.folk der spøger en om råd og når man har brugt en time af ens træningstid på at forklare, og endnu længere tid derhjemme på at skrive et personligt program, næste gang man ser dem så ALIGEVEL kører efter deres gamle latterlige program maskine 1 3x10,maskine 2 3x10,maskine 3 3x10...

8.instruktører der står ved siden af squatstativet imens jeg squatter og siger til nybegynderne at det er måske ikke så godt for ens knæ,og derefter viser dem smithstativet..

9.folk med et kæmpe styrkeløfterbælte på under hele deres træningspas,fordi "de har dårlig ryg"..ja hvorfor mon??

10.når miss fitness lookalike skal køre stivbenet dødløft,med det mindste strammeste outfit man ka få, så tæt på mig at hendes faste gluteus er ca 1½ m fra mit fjæs

okay nr 10 hader jeg vist ikke aligevel:D

lækkert

det er sguda fedt og se der er andre danskere på her så man ikke føler sig så ensom, også så man kan samligne noget af det lort der er i dk de fleste her har noget vi andre overhovedet ikke kan få fat i så vi må have gang i noget dansk.

alle ved jo vi er bedre end de fleste smårollinger

• Like
Hej Lasix

Velkommen til... for ligesom at fortsætte den spirende trend hvad er dine stats?: ;) og hvordan / hvorfor træner du?......

:D

jeg træner for at blive større

jeg er 180 cm og vejer desværre kun 105 lige nu clean igennem lang tid men ikke længe endnu

har du prøvet dnp og virker det

• Like
DNP har jeg ikke prøvet..men det virker 100% men jeg vil råde dig til at sætte dig GRUNDIGT ind i hvordan/hvor meget osv... det er trods alt et pesticid der dræber "bugs" ved at "koge " dem indefra...
MICHLDAV skal snart køre det,jeg tror han undersøgt det meget grundigt, så han kan sikkert hjælpe dig..

Har du problemer med at fjerne fedt eller hvorfor vil du bruge DNP?..er alm diæt ikke nok? eller er du bare doven LOL ;) :D

no

ingen problemer men meget sjovt og prøve noget nyt måske kender man nogle der har problemer med fedt.

der er ingen jeg kender der har prøvet det jeg tænker også mere på hvis man har det af lort til for at smide et par kilo så gider man jo ikke.

bare på clen kan man have det vildt dårligt.

Okay boys, velkommen til LASIX.
Jeg tænkte på at vi alle sammen kunne udveksle mail addresser.. 'skabe en slags danish underground support net, hehe".
MrWhite, u got mail..
Fed post ang. ting du hader....jeg er 100 % enig :D
Lasix, gode stats, lidt mere præcist, hvor mange år har du trænet 'natural'(ell. er det clean ignnem lang tid, har cyclet før??), hvor ung er du, hehe?
Ang dnp, jeg har måske ikke udtrykt mig klart omkring det, jeg har brugt dnp mange gange, og det virker.
Hvis i har nogen spørgsmål omkring det, så spørg.
Jeg har også en hel del gemt på pc'en ang dnp(engelsk)
MICHLDAV.

jeg er 28 år jeg har brugt i mange mange år trænet siden jeg var 15.

det sidste år har jeg ikke brugt men det ska f.... være slut nu

hvad koster det dnp her i dk

LASIX, du skriver at folk kan få en masse her som vi ikke kan få fingre i:confused: Er det af samme grund som MW, frygten for at 'importere' ell hvad?
Jeg vil lige sige lidt mere om mig selv(selvoptaget, mig??, NO WAAAAY)hehe.
Da jeg var 15 år gammel vejede jeg lige under 100kg.(95-96) var ca 175høj, str. 46 i sko.
Idag, 21 år, lidt mere vægt, over 190, str. 49.(sux at finde sko forresten.)
Jeg har masser af 'natural' growth tilbage cerial, og kan ikke rigtig bestemme mig ang at cycle ell ej. Da mine ' mål' ikke er Hulk størrelse(lou F. r for sej) er jeg ikke bange for evt. at "få det bedste ud af 1. cycle).
Acne er jeg ikke specialt genetisk anlagt for, men alt kan jo ske når der kommer hormonændringer i kroppen.
D er mere håret jeg ville være bange for.
'Model karrieren, = eksisterer ikke!, Det er ikke sådan at jeg 'satser' på noget overhovedet inden for den branche..men det gir lidt ekstra i kassen, til mine 'projekter' som jeg fifler med.

MICHLDAV.

hvis du får sendt noget fra oversea så er det med luft post og alt bliver idag gennem lyst i kastrup så du er rimlig sikker på det bliver snuppet og så er det at det bliver dyrt *gggg*

LASIX, jeg har hørt mange forskellige ting. Men generelt her i norden er det stinkende dyrt..
Jeg hørte i Norge, at der kostede en 'kur' 50 piller(200mg.) 1300dkr. WTF!!!
Men det er nogenlunde det samme i dk, omkring 20-30kr. pillen, er du sikker på du stadig er interreseret i at prøve det, Bwahaaha:D
MICHLDAV.

det er da ikke så slemt hvad med xenical og der er der da ikke den store virkning ved de koster da næsten 10 kr stk de fleste steder

det var da også mest for at høre om nogen der har prøvet det

hvordan kan det være du ikke har brugt endnu

Jeg ved ikke om jeg er helt enig i at det meste bliver snuppet. Ampuler er måske nok svære at få ind...det kan også gå i stykker undervejs, dryppe, rimelig afslørende. eeehhe.
Prøv måske at kigge lidt nærmere på papir produkter, der kan man nok spare en masse penge.(jeg tror samtidig de er umulige for kastrup at opsnappe.)
Som jeg skrev ovenfor, flere steder, vokser jeg stadig uden, bob bob.. Men overvejer så småt at tag en mild kur..Det er begyndt at gå langsomere og langs.... Det er ikke sådan at jeg gerne vil op og veje 130kr.eksempelvis(som jeg fornemmer visse andre ikke havde noget imod, hahaha.)
Ja, xcenical er da det mest overvurderede til bb anyway, de fleste burder kunne klare sig uden, det er virklig kun en erstatning for lousy diæt.. set i forhold til den måde det fungerer på. Og alt for dyrt.
MICHLDAV.

der er da heller ikke meget ved det uden ampuller
tabs er sgu for hårde ved maven
foruden har jeg sgu mistet en hel del i kastrup så jeg ved sgu de finder det meste

Okay, du har ret...som sagt, ang ampuler. Ja, tabs er for hårde ved maven...
Hvis du har fået taget en del i Kastrup, hvad var konsekvenserne så af det?
Hvad med at bestille i rigtig god tid, og få leveret med skib(3-4 ugers leverings tid), eller prøve at 'importere' fra sverige/norge/tyskland(selvom det nok næppe er billigere..)
Jeg vil stadig vove at påstå det kommem meget an på hvordan sourcen pakker sit grej. Som MW sagde han han fået taget nogle sølle prohormoner, men de var nok bestilt hos et vitamin firma, og der stod nok på pakken(contains food suppplements for personal usage ell lignende)
Mange udenlandske sources er også bedøvende ligeglade med packaging, og sender bare afsted, mens andre er 'kendte' for super pakker, opfindsomhed, tomme videobånd, etc. etc.
MICHLDAV.

jeg har endnu ikke hørt noget fordi det var en ordentlig stak så jeg skal nok i retten på et tidspunkt men der kan jo gå lang tid

ja men det er ikke fedt og tage chanchen og få det sendt fra afstande for langt væk man har hørt om for mange hvor der aldrig kommer noget frem

Er det en source du har fra nettet, det må det jo være. Email mig, og så skal jeg fortælle dig om jeg kender hans rep. Tolderne stjæler nok ikke dine varer, de sender dem nok nærmere videre til panserne :D
Nej, lad os ikke håbe det.
Jeg har hørt både godt og ondt om de russiske dbol, jeg kender ikke nogen der har brugt dem, så kan ikke tale om fra erfaring. Men her på sitet er der skrevet en del om dem, eks.:
http://www.elitefitness.com/ubb/Archives/Forum1/11-2000/037206.html
Nyere post, og måske mere aktuel for dig:
http://209.11.101.244/forum/showthread.php?threadid=12214&highlight=russian
ps: FEDT BILLEDE!!
Hvad med de andre drenge??
MICHLDAV.

• Like
nej det er en jeg kender sydfra men det går nok

der er en del der sælger på nettet men de er godt nok dyre meget dyre de regner det hele i dollars tsk.

man vil jo heller ikke betale for meget især ikke når man skal have en del

• Like
OK, jeg krydser fingre for dig.
Synes du internet sources er dyre, de fleste jeg har haft kontakt med er ret billige. Dog, er der også nogen, hvor man bare tænker -shit, de varer må sgu da blive leveret med helikopter til døren med den pris :D

Hvis i er interresede tænkte jeg på at oprette et forum, til det formå som vi bruger den her thread til nu..
Hos EZboard er det -lyn hurtigt at lave et diskussionsforum- og man kan selfølgelig med fordel invitere folk man kender(skandinavere, hehe)
For at kunne joine som medlem kræver det bare at man lige 'signer up'. Hvad siger i??
M.

Last edited:
wee vi er oppe på 3 sider..hehe
MICHLDAV der er post

reconnect: deca er en af de mest forfalskede på markedet, når det er sagt er grækenland et af de bedre steder

"vær hilset-kreditus-Nååh man har råd til pølsus?"

• Like
Det er sgu da lang tid siden jeg fik den mail, lol.
I lige måde forresten.
Rimelig flippet, vi holder den her thread gående.... Det ville ikke undre mig hvis en 'dum' mod pludselig låste den, eller slettede den, fordi den foregår på dansk.
Hans begrundelse kunne jo blot være at der kunne foregå source posting uden nogen vidste det.
Men lad os da se hvor mange sider vi kan komme op på, hehe:D

ja god ide med et forum for os danskere

ja men selv de blå norma der er på markedet lige nu der er fake indeholder næsten det samme som de orginale så gør det jo ikke så meget

HEHE IRONGAME, my friend.
It's allways good to see you around bro.
Stick around, maybe you'll pick up a phrase or two...noot:D
Stay cool and take care,
M.

Jeg vil give LASIX ret, mange 'fakes' er lige så potente som trademarks. Den eneste problem med nogen af dem, er sterilitetsproblemer, under/overdossering.
Men markedet for generic(jvf. 'kopi' varer) er vokset enormt, og blevet rimelig anerkendt. Og den øgede konkurrence der, har også skabt en kvalitets forbedring.
Men, man kan bare ikke være 100% sikker, når man står med en flaske 'fake' gh, "..hmm, nu håber jeg sandelig at det er gh, og ikke insulin i den her amp...":eek:
MICHLDAV.

man nupper bare alle 45 enh. får man det vildt skidt 5 min. efter så er det insu....

det er måske lidt farligt og lidt dyrt det fede er lige nu kan man få gh i orginal emballage med alt for kun et par kr. extra så er man lidt mere sikker

HEHE, noget siger mig at du ikke kender udtrykket 'med måde' min ven..
Narj, seriously, gh, hvilket brand, novo?
M.

MICHLDAV: Det var en fed ide at oprette sådan et board....jeg har aldrig rigtig brugt EZ-boards.....fungerer det nogenlunde som elite med moderators osv.?

MrWhite: Hvis jeg var dig ville jeg oprette en anonym e-mail adresse...med den du har nu er det ret let at finde dine personlige oplysninger.......better safe then sorry ;)

Damn det lader til at jeg er den mindste herinde :rolleyes:

Og så lige et helt andet spørgsmål......hvor mange tager krudt der hvor I træner??.....for mit vedkommende tror jeg snart det nærmer sig de 50%. Så det er et meget almindeligt samtaleemne.

• Like
ja jeg kan få dem i æsker hvor man sætter dem sammen så de faktisk virker som insu..pennen det er jo det samme rør

det er faktisk ret fedt så vil man godt give lidt extra når det er til en selv

Cerial, husker jeg foorket, eller vejede du ikke over 100kg??
EZboard fungerer sådan at man tilmelder sig med en account(fake name, osv.).
Jeg træner desværre(til tider, nogen gange er det ikke så slemt) i form & fitness.. Men der er mange på 'krudt', dog langt fra halvdelen. Og man snakker ikke særlig åbent omkring det, med mindre man kender hinanden ;)
M.
Lasix, er du fra KBH.

nej jeg er jyde (fra fyn) men bor i jylland men dk er jo et lille land

fedt forum når vi engang bliver lukket ned her.
nu må vi snart komme på side 4 det er sguda for sejt, på dansk giv os tre mdr.. så har vi overtaget dette lille forum *gggg*

Was ist dieses ganzes Dänische sich befassen? Geben Sie mir dänischen Kopf!!

tak for det jeg kan da komme i tanke om en del andre steder hvor det er lidt mere lortet og komme fra det eneste problem der er i jylland er at der sker for lidt men ok så er der mere tid til og træne
*gggg*

MICHLDAV: Nej det kan jeg ikke prale af
:( jeg er 1.78 og 82 kg

Fup og fitness??...er det ikke rent maskiner og håndvægte på <25 kg??......men der er selvfølgelig mange gode tøzer :cool:

LASIX: fedt endnu en jyde.....det er altid rart at se at der er andre fornuftige folk herinde :D :D :D

Top Bottom