Please Scroll Down to See Forums Below
napsgear
genezapharmateuticals
domestic-supply
puritysourcelabs
UGL OZ
UGFREAK
napsgeargenezapharmateuticals domestic-supplypuritysourcelabsUGL OZUGFREAK

clomid in Denmark

For det meste køber jeg overseas, jeg har kunne, ved ikke om det stadig er aktuelt, få ephedrine hcl for 1kr. pillen(50mg.), hvad med dig?
Jeg har flere gange købt eca stacks, med herbal mahuang over nettet. Ellers ligger de(eca stacks, fra usa) på omkring 400,- for en bøtte, vandvittigt.
Hvis man kunne få overtalt sin læge til at give recept på 'letigen'(ec stack) ville det være det billigste, 100 tabs. 160,- Meeen, min læge ville dø af grin, hvis jeg prøvede, jeg tror at jeg er den klient hun har som er i absolut bedst form(ikke særllig svært at blive godt nok, de fleste er sgu' mere eller mindre overvægtige ell undervægtige idag ;)
MICHLDAV.
PS. Hvis du så min post, hvad mener du som om den med creatine, jeg finder hele tiden modstridende oplysninger.?
Tak.

Damn der bliver faktisk en halv-lang post den her......tror I ikke at vi kan lokke hr. Spellwin til at lave et "elitefitness på dansk" ligesom det "Elite Fitness En Español" som findes :FRlol:

Den nemmeste nåde at få ECA stack på i DK er bare at tage et smut ned over grænsen til tyskland.....jeg var dernede til FIBO-messen og der købte jeg det til omkring 40 DM for 100 kapsler.

Jeg er lidt nervøs for at bestille overseas......har I aldrig haft problemer med tolden? Og hvad sker der hvis man er så uheldig at blive snuppet?

• Like
Reactions: Cut
Jeg troede at eca var ulovligt i Tyskland... det var ikke til at opstøve sidst jeg boede dernede??(kun 'sort')
Nå, godt tip.
Ja, den er fandeme blevet lang den her post, ret pudsigt må man sige, hehe.
Elite fitness Dansk, bwahaha, ..menn næppe.
MICHLDAV.

jeg har efedrin 25mg, og koffein200mg, men j bruger kun en ½ af hver 1-2 gange om ugen som preworkout booster....eller en ½ efedrin + en red bull hehe
der er 100 stk i hver glas, udsalgsprisen er vist 199,- per stk .jeg plejer at gi 150,-
ECA stacks er ok til diæt min kammerat bruger dymetadrine, men de er sgu for stærke til mig,har heller ik noget at bruge A=asperinen til når jeg kun bruger d til preworkout..jeg har også set 50 mg efedrin i blister fra spanien..men j har aldrig haft brug for dem..
har også haft lidt clen til at ligge i et par år nu..:o ..jeg ka ik tåle dem..jeg blir totalt "slimet" til i lungerne..d føles som at hoste nåle op:bawling: ..
Mht Creatin,jeg syns godt d ven ka bruge d under diæt, med mindre d r en lav kulhydrat eller keto diæt...creatin skal ha kulhydrat=insulin for at "virke"..du nænvte vist noget om vandrentention fra creatinen,d har ik andet end kosmetisk virkning tror jeg-altså jeg tror ik det sku ha nogen indflydelse på fedtforbrændingen..

Udsalgsprisen, hhehe.
Sjovt, jeg er meget tollerant over for sådanne substances, clen kan jeg ta' lige før jeg går i seng uden problemer. De er ægte, slim i halsen, aldrig hørt om før - weird.
Præcist det du skriver om kreatin, har jeg også skrevet på AF...det tror jeg du har ret i.
De 50 mg. ephedrine, sparker røv!
MICHLDAV.

ja det er ægte clen, jeg ka godt tage dem men ikke ret længe så bliver jeg syg..d r ligesomom mit immunforsvar ik kan holde til dem+diæt+træning....
jo oftere du tager EC jo mere vænner du dig til dem,kender også flere der ka sove lige efter at ha poppet et par stykker...hvis jeg mærker at de ikke længere giver et kick..så tager j bare en pause med det..
**
MICHLDAV:hvis du bruger clen jævnligt,bruger du så ketotifen også? (var d stavet rigtigt? :))

cerealkiller: vær forsigtig..tilbage i 97 blev jeg idømt en bøde på 1500,- for at have bestilt EET glas med 90 caps af et prohormon fra MASSQUANTITES (ka ik huske navnet) og fik ransaget min lejlighed..okay prohormoner og ECA er ik det samme men tolderne og politiet er nok ligeglade, bare det er ulovligt så har de jo noget at klappe i deres små fede hænder over (virker j lidt bitter?? LOL)

hehe, du har ret med at cycle eca og clen. Det sjove er at jeg aldrig tager nogen af de ting mere end 14 dage af gangen..eca kan jeg ikke sove på, men clen no problem. Nej, jeg har ikke nogen source som kan levere K(kan heller ikke stave, lol), desværre. Jeg har hørt gode ting omkring den combo godt nok. Hvad kan jeg ikke huske, og er for doven tl at søge lige nu, care to explain??
Hvor sygt, 1500,- i bøde..til tider synes jeg virklig lovgivningen i dk er for latterlig.. det er vel fordi de rater prohormones ligesom sterioder, ikke??
PS. Jeg går og tænker i nye baner med mit trænings regimen, r d ok hvis jeg 'stjæler' fra dit program?
MICHLDAV.:D

Top Bottom