Please Scroll Down to See Forums Below
napsgear
genezapharmateuticals
domestic-supply
puritysourcelabs
UGL OZ
UGFREAK
napsgeargenezapharmateuticals domestic-supplypuritysourcelabsUGL OZUGFREAK

clomid in Denmark

E2

Bwahaahaa, as if it's not enough you 'picking on me on the other board' :bawling:
Now, you come here and do the same, MOD's , MOD's, help me out with this big canadian piece of meat, hehe.:D
MICHLDAV.

Bill Roberts er ok,prøv at læse noget af ham under artikler..han er flink til at svare på ? ovre på t-mags forum...det er sgu så nemt at svine nogen til på nettet:mad:

anyway: mit program kører ikke efter faste dage eller pauser,for d meste tar j 2 dage on , 1 dag off..men jeg tar også tit 2 off dage i træk,mest i weekenderne fordi j arbejder på disko fre & lør nat...men rækkefølgen er altid skiftevis en "skubbe" dag og så en "trække" dag med squatprogrammet som en joker LOL :) der kan sættes ind når d lige passer...umiddelbart har j meget off tid i forhold til dig,men j ka ikke træne lige så ofte som dig,når jeg kører tungt..:rolleyes:

mht din kur, så kan du nok kun bruge dem der ikke aromatiserer såsom:winny,primo,anavar,masteron,parabolan og evt HGH, men d afhænger jo også af hvad du kan fat i...
hvis du kender nogle BB der stiller op,så spørg hvad de bruger inden konkurrencen,imens de ripper ned..

Jeg tjekkede flere af artiklerne ud, de så meget fyldestgørende ud, I must say.
Du har ret med at det er nemt at svine nogen til på nettet.
Jeg kan få fat i det hele, men jeg havde overvejet en winny, anavar cycle + milkthistle, er ikke sikker på clomid værende nødvendigt i enden, men det kan ikke skade.
Jeg har kendskab til flere cutting cycles, og problemet er ikke så meget min bf%, det drejer sig lige så meget om at jeg ikke skal stige særlig meget(hvis overhovedet) i bf% når jeg evt. skulle gå på en cycle.
Anyway, jeg tror det er muligt med W/A cycle.
Jeg skal til den tid undersøge hvilken type er bedst/billigst, lige nu er det piller/paper der helt klart sparker røv i forhold til injectables.
Du, hvor køber du proteinpulver(og hvor meget gir' du?)
Ja, det skal så også siges, med henblik på træning, nogen gange træner jeg kun man-tors(4 gange om ugen).
Jeg læste lige en af dine tidligere posts, 'deffes'??
Ha det godt,
MICHLDAV.

deffes=rippes

jeg bruger promax: protein plus 85 fra MAXIM det er mælk+valle+æggeprotein..det smager godt,mixer godt og så har jeg en aftale med en kendt tidligere stærkmand som er sponsoret,så j gir under ½ pris af udsalgsprisen ....man kan også få d i matas-koster "kun" ca 250 kr for 750 gram men så får man også tit 100 g kreatin med hihi......jeg mixer det med glucosepulver & kreatin i min postworkout shake..giver en god insulinspike..

hvad bruger du?.........

hvordan ser det ud med fakes i hovedstaden? jeg syns sgu godt nok der er meget lort man ka brænde nallerne på..j tror sgu de beholder det gode "gear" i KBH og sælger resten til jyderne LOL:D

MICHLDAV du ar min alskling!!

Tyker du at jag ar vaker???

JAG AR BEEFIG!!!!

Hey E2 whats up with u?? quit bugging MICHLDAV & go pick on someone your one size LOL

and whats up with that swedish crap?? :D :D :D ;)

E2, BWAHAHAHAAAA,(CAPS LOCK FROM NOW ON DEALING WITH YOU)!!!
ON DANISH THAT WOULD BE,
"synes du jeg er lækker??", hehehee, nope!
I'M SORRY BRO, I'M MORE IN TO GIRLS. I'M SORRY IF I MADE YOU BELIEVE OTHERWISE, HAHA.
Det er sgu billigt din heldige hund ;)
Jeg køber prolab protein, samme pris, straight whey godt nok. Det er billigere hvis jeg køber 2,2kg bøtterne, ca. 450,-
MAXIM er okay, banan bliver man hurtig træt af dog.
Jeg har puslet lidt over det med 'valle' protein. Nogen siger det er det samme som whey, andre siger det ikke er, kan du forklare?? Ville det ikke være mere optimalt for dig at bruge udelukkende whey post workout pg.a. hurtigere optagelse.?
Fakes er alle vegne, også i kbh. Det kan ikke betale sig at købe nogen steroider etc. i DK, medmindre du kender importøren. Og trods af det, er det ofte billigere at købe 'abroad'.
Hvad gir du for d-bol, winny, test og andre??(jeg går ud fra at du køber ind her i landet)
MICHLDAV.

E2 likes guys? so thats why he chasing MICHLDAV (hes a Model ya´ know!!) :D :D :D jeez I crack myself up...

nå tilbage til modersmålet....ja whey er valle, og jo rent valle er hurtigere=mere optimalt LIGE efter træning men det er "nitpicking"..syns ik jeg behøver det, d andet sammen m glucosen virker ok...
ved ik hvorfor nogen ville påstå at whey ik er valle?? valle er er et biprodukt fra ostefremstilling...der findes da godt nok forskellige typer: whey concentrate,whey hydrolysate osv..forskellen ligger i fremstillingsmetoden..

1-http://www.testosterone.net/html/119prot.html
2-http://testosterone.net/html/141post.html
3-http://www.testosterone.net/html/body_142post.html

winny go pris: 35 alm-pris:50 sidder du inde:100,-:D
test:50,dbol:2-3,GH 30 per enhed deca:fra 60 op t 120!!
så det er ikke fordi det er vildt billigt eller vildt dyrt...hvad gir du? hvis du sku ha selføli :)
PS når j køber 5 kg protein ad gangen er d ca 1/4 af udsalgsprisen :D

Det er fandeme billig protein din heldige sat..
winny 50mg 1-9US$ pr.stk.(afhængig af hvike supplier)
"sidder du inde":100,- (gør jeg ikke, så det re ikke et problem, hehe)
test 100!!!(den 'billige' supplier har ikke noget, og ham her tror han er den eneste i verden der sælger, hehe.) dbol generic 50 mg. 1S$
deca:fra 60 op t 120!! (kan ikke huske, men nok deromkring.)
Jeg går heller ikke op i detaljer med whey efter træning...og ville slet ikke gøre det med din pris
:D
Jeg mente nok jeg havde læst noget lignende for lang tid siden, men når en 'træner' står og siger noget andet, bliver jeg sgu i tvivl, tak min ven.
MICHLDAV.

Top Bottom