Please Scroll Down to See Forums Below
napsgear
genezapharmateuticals
domestic-supply
puritysourcelabs
UGL OZ
UGFREAK
napsgeargenezapharmateuticals domestic-supplypuritysourcelabsUGL OZUGFREAK

clomid in Denmark

Okay, så du er på fede kur eller hvad, hehe?
Jeg er ikke på noget overhovedet. Well, er i krig med at cutte lidt, har lige sluttet med clen og t3, er i gang med eca, derefter clen igen, og så dnp+eca.
Men ellers ikke noget.

ja måske lidt hehe..men det er kun 500mg om ugen i 6 uger, det er jo en børnekur i forhold t hvad de fleste kører... du ska køre dnp? har aldrig prøvet det,bliver man ik helt "flad" af d (ingen energi)?...hvad har du ellers prøvet af sjove ting?..:D

hej reconnect!;)
nej du er ikke alene,...vi bliver flere & flere,lad os holde en fest lol... er du så igang med noget vi andre ska høre om?..

http://t-mag.com/html/126file.html

hej reconnect,læs "the S-files" på ovenstående URL måske det ka hjælpe lidt....
bare du ik fyrer synthol eller lign pis i armene,d ser bar så fake ud...
personligt ville jeg ikke stikke i armene, det er lidt for nemt at ramme noget uheldigt (nerver,vener..)..men hvis du absolut vil kan du prøve med winstrol i en insulinsprøjte, det er nemt at styre...ellers ville jeg prioritere armene i mit træningsprogram,hvis det er dit svageste punkt..læs Ian Kings Great Guns program på t-mag.com..:cool:

"arh shit günter its på danish?!"

God signatur..
YES, an almost all out danish thread, not happening every day ;)
DNP, er rimelig heftigt, hvis du vil vide mere om det, let me know.Jeg har rimelig god erfaring med DNP.
Held og lykke med næste cycle reconnect.
Jeg har været på min første cycle endnu, af flere grunde.
Jeg tror også at mine 'mål' er lidt anderledes end de fleste her på boardet.

PLEASE, ikke noget synthol!!:eek:
"partyy..!" hee hee.
MICHLDAV.

MICHLDAV: bruger du insulin sammen med DNP?

PS du skulle vel aldrig være godt ahem..solbrændt...fra naturens side?.....:cool:

:D :D :D :D

MICHLDAV: det er fedt at du har taget initiativ til et dansk board..... Jeg har på fornemmelsen at der ikke er ret mange som sætter sig ordentligt ind i tingene og bruger clomid og nolva......sådan er det i hvert fald der hvor jeg bor.

Er nogle af jer egentlig jyder eller er I alle sammen over fra djævleøen? :D

Top Bottom