Please Scroll Down to See Forums Below
napsgear
genezapharmateuticals
domestic-supply
puritysourcelabs
UGL OZ
UGFREAK
napsgeargenezapharmateuticals domestic-supplypuritysourcelabsUGL OZUGFREAK

clomid in Denmark

Det gik udemærket.. jeg har jo brugt meget af studietiden her og på andre boards , hehe.
Jeg fik 9, hvilket vel er okay.
Ripped, not!! Mit store problem er at jeg altid skal kæmpe for at blive det, ikke bare kæmpe, men KÆMPE!
Lang historie gjordt kort, jeg er mere disponeret for 'fedme' end andre. Når det er sagt, må jeg lige tilføje at jeg ikke er fed, MEN - har altid været det da jeg var yngre. Jeg tester mit bf% på lørdag/søndag...så får vi at se. Mit 'problem' er at jeg kunne tjene flere penge, hvis jeg rippede helt op....Så det er planen fra nu af.
Husk også at jeg er 1,9 m. høj, hvilket gør at 100kg ikke virker af særlig meget.(i bb relationer anyway.)
Har du ikke skiftet rutine i 2 mdr. HEHE, jeg har ikke skiftet særligt i et år :eek:
SÅDAN!!
MICHLDAV.

Det får mig lige til at tænke på at stort set alle dem jeg kender som træner inkl mig selv enten har været meget spinkle eller meget kraftige før i tiden....men sådan er det vel ofte??

Hvis jeg var dig ville jeg nok passe lidt på med winny hvis du er "prone to acne"....gider ikke lige finde de rigtige danske ord :) ...da du godt kan resikere at få bumser af det....og det tror jeg ikke ligefrem vil gavne din model karriere :p

btw hvordan tester du din BF%?

White: tak for programmet forresten...:wavey:

hej cereal, nå du fik du min mail...ja 1.73 & ca 96kg
hæ.. ang billedet..det er nogle diural (furosemid) piller, de er så gamle at de er blevet gule :) ..blister pakkerne er de 20 stk clen j har haft i 5 år..LOL..

Hej MICHLDAV, tillykke med karakteren....hvordan tester du din BF? med "hudnapperen" eller med maskine?

PS: du har post..

jeg hader:

1.folk der træner HELE deres program i smithstativet

2.folk der spørger hvor meget man mangler ved squatstativet,og når man så siger to sæt stiller sig op og glor på en ventende og fordi jeg så har 4-5 min pause mellem sættene,spørger igen..

3.folk der curler det halve af deres kropsvægt, med en form der minder om en pingvin med epelepsi,der forsøger et slags judo kast...

4.folk der læsser 150 % af deres max på i squat og så kun går ca 10 cm ned i knæ..

5.folk der snakker til en midt i et sæt

6.folk der træner bænkpres 80 % af den tid de er til træning,og ik andet..

7.folk der spøger en om råd og når man har brugt en time af ens træningstid på at forklare, og endnu længere tid derhjemme på at skrive et personligt program, næste gang man ser dem så ALIGEVEL kører efter deres gamle latterlige program maskine 1 3x10,maskine 2 3x10,maskine 3 3x10...

8.instruktører der står ved siden af squatstativet imens jeg squatter og siger til nybegynderne at det er måske ikke så godt for ens knæ,og derefter viser dem smithstativet..

9.folk med et kæmpe styrkeløfterbælte på under hele deres træningspas,fordi "de har dårlig ryg"..ja hvorfor mon??

10.når miss fitness lookalike skal køre stivbenet dødløft,med det mindste strammeste outfit man ka få, så tæt på mig at hendes faste gluteus er ca 1½ m fra mit fjæs

okay nr 10 hader jeg vist ikke aligevel:D

lækkert

det er sguda fedt og se der er andre danskere på her så man ikke føler sig så ensom, også så man kan samligne noget af det lort der er i dk de fleste her har noget vi andre overhovedet ikke kan få fat i så vi må have gang i noget dansk.

alle ved jo vi er bedre end de fleste smårollinger

• Like
Reactions: Cut
Hej Lasix

Velkommen til... for ligesom at fortsætte den spirende trend hvad er dine stats?: ;) og hvordan / hvorfor træner du?......

:D

jeg træner for at blive større

jeg er 180 cm og vejer desværre kun 105 lige nu clean igennem lang tid men ikke længe endnu

har du prøvet dnp og virker det

• Like
Reactions: Cut
DNP har jeg ikke prøvet..men det virker 100% men jeg vil råde dig til at sætte dig GRUNDIGT ind i hvordan/hvor meget osv... det er trods alt et pesticid der dræber "bugs" ved at "koge " dem indefra...
MICHLDAV skal snart køre det,jeg tror han undersøgt det meget grundigt, så han kan sikkert hjælpe dig..

Har du problemer med at fjerne fedt eller hvorfor vil du bruge DNP?..er alm diæt ikke nok? eller er du bare doven LOL ;) :D

no

ingen problemer men meget sjovt og prøve noget nyt måske kender man nogle der har problemer med fedt.

der er ingen jeg kender der har prøvet det jeg tænker også mere på hvis man har det af lort til for at smide et par kilo så gider man jo ikke.

bare på clen kan man have det vildt dårligt.

Top Bottom