Please Scroll Down to See Forums Below
napsgear
genezapharmateuticals
domestic-supply
puritysourcelabs
UGL OZ
UGFREAK
napsgeargenezapharmateuticals domestic-supplypuritysourcelabsUGL OZUGFREAK

clomid in Denmark

Okay boys, velkommen til LASIX.
Jeg tænkte på at vi alle sammen kunne udveksle mail addresser.. 'skabe en slags danish underground support net, hehe".
MrWhite, u got mail..
Fed post ang. ting du hader....jeg er 100 % enig :D
Lasix, gode stats, lidt mere præcist, hvor mange år har du trænet 'natural'(ell. er det clean ignnem lang tid, har cyclet før??), hvor ung er du, hehe?
Ang dnp, jeg har måske ikke udtrykt mig klart omkring det, jeg har brugt dnp mange gange, og det virker.
Hvis i har nogen spørgsmål omkring det, så spørg.
Jeg har også en hel del gemt på pc'en ang dnp(engelsk)
MICHLDAV.

jeg er 28 år jeg har brugt i mange mange år trænet siden jeg var 15.

det sidste år har jeg ikke brugt men det ska f.... være slut nu

hvad koster det dnp her i dk

LASIX, du skriver at folk kan få en masse her som vi ikke kan få fingre i:confused: Er det af samme grund som MW, frygten for at 'importere' ell hvad?
Jeg vil lige sige lidt mere om mig selv(selvoptaget, mig??, NO WAAAAY)hehe.
Da jeg var 15 år gammel vejede jeg lige under 100kg.(95-96) var ca 175høj, str. 46 i sko.
Idag, 21 år, lidt mere vægt, over 190, str. 49.(sux at finde sko forresten.)
Jeg har masser af 'natural' growth tilbage cerial, og kan ikke rigtig bestemme mig ang at cycle ell ej. Da mine ' mål' ikke er Hulk størrelse(lou F. r for sej) er jeg ikke bange for evt. at "få det bedste ud af 1. cycle).
Acne er jeg ikke specialt genetisk anlagt for, men alt kan jo ske når der kommer hormonændringer i kroppen.
D er mere håret jeg ville være bange for.
'Model karrieren, = eksisterer ikke!, Det er ikke sådan at jeg 'satser' på noget overhovedet inden for den branche..men det gir lidt ekstra i kassen, til mine 'projekter' som jeg fifler med.

MICHLDAV.

hvis du får sendt noget fra oversea så er det med luft post og alt bliver idag gennem lyst i kastrup så du er rimlig sikker på det bliver snuppet og så er det at det bliver dyrt *gggg*

LASIX, jeg har hørt mange forskellige ting. Men generelt her i norden er det stinkende dyrt..
Jeg hørte i Norge, at der kostede en 'kur' 50 piller(200mg.) 1300dkr. WTF!!!
Men det er nogenlunde det samme i dk, omkring 20-30kr. pillen, er du sikker på du stadig er interreseret i at prøve det, Bwahaaha:D
MICHLDAV.

det er da ikke så slemt hvad med xenical og der er der da ikke den store virkning ved de koster da næsten 10 kr stk de fleste steder

det var da også mest for at høre om nogen der har prøvet det

hvordan kan det være du ikke har brugt endnu

Jeg ved ikke om jeg er helt enig i at det meste bliver snuppet. Ampuler er måske nok svære at få ind...det kan også gå i stykker undervejs, dryppe, rimelig afslørende. eeehhe.
Prøv måske at kigge lidt nærmere på papir produkter, der kan man nok spare en masse penge.(jeg tror samtidig de er umulige for kastrup at opsnappe.)
Som jeg skrev ovenfor, flere steder, vokser jeg stadig uden, bob bob.. Men overvejer så småt at tag en mild kur..Det er begyndt at gå langsomere og langs.... Det er ikke sådan at jeg gerne vil op og veje 130kr.eksempelvis(som jeg fornemmer visse andre ikke havde noget imod, hahaha.)
Ja, xcenical er da det mest overvurderede til bb anyway, de fleste burder kunne klare sig uden, det er virklig kun en erstatning for lousy diæt.. set i forhold til den måde det fungerer på. Og alt for dyrt.
MICHLDAV.

der er da heller ikke meget ved det uden ampuller
tabs er sgu for hårde ved maven
foruden har jeg sgu mistet en hel del i kastrup så jeg ved sgu de finder det meste

Okay, du har ret...som sagt, ang ampuler. Ja, tabs er for hårde ved maven...
Hvis du har fået taget en del i Kastrup, hvad var konsekvenserne så af det?
Hvad med at bestille i rigtig god tid, og få leveret med skib(3-4 ugers leverings tid), eller prøve at 'importere' fra sverige/norge/tyskland(selvom det nok næppe er billigere..)
Jeg vil stadig vove at påstå det kommem meget an på hvordan sourcen pakker sit grej. Som MW sagde han han fået taget nogle sølle prohormoner, men de var nok bestilt hos et vitamin firma, og der stod nok på pakken(contains food suppplements for personal usage ell lignende)
Mange udenlandske sources er også bedøvende ligeglade med packaging, og sender bare afsted, mens andre er 'kendte' for super pakker, opfindsomhed, tomme videobånd, etc. etc.
MICHLDAV.

jeg har endnu ikke hørt noget fordi det var en ordentlig stak så jeg skal nok i retten på et tidspunkt men der kan jo gå lang tid

ja men det er ikke fedt og tage chanchen og få det sendt fra afstande for langt væk man har hørt om for mange hvor der aldrig kommer noget frem

Top Bottom