Please Scroll Down to See Forums Below
napsgear
genezapharmateuticals
domestic-supply
puritysourcelabs
UGL OZ
UGFREAK
napsgeargenezapharmateuticals domestic-supplypuritysourcelabsUGL OZUGFREAK

clomid in Denmark

ja selvfølgelig må du låne-bare spørg hvis der er noget der virker uforståligt..kender du cuban rotations..folk tror man er idiot når man står og kører den LOL:cool:

ketotifen skulle opregulere B2 receptorerne..læs d på:
http://www.elitefitness.com/articles/clenbuterol.html

ketotifene er det ikke et antihistamin?? kan ik huske det,men hvis det er så prøv nogle online apoteker..et middel mod allergi det må da OTC lol...

Hey hr. hvid.......hvem er din source???.....jeg har ledt overalt men jeg kan bare ikke få fat i ægte Matilde kakaomælk nogle steder..... jeg overvejer lidt at tage til netto for at få fat i noget....ved du om det fås uden recept?

Damn jeg keder mig lige nu :p

Heh heh, what's wrong with swedish????

My old girlfriend was swedish, i picked up a few things along the way...

E2 you swedish wanna be, hehe. Everythings kool, even your'e rotten swedish bro.. LoL.
So I ask again, your'e still traveling our way, or is that finished biz..?
Good one cerialkiller.
hahaha, matilde er på udsalg i netto, 5,- literen ;)
Cacao er en af mine foretrukne post træning meals hvis jeg ikke har adgang til p pulver.
Jeg tjekker det link ud senere(imorgen), skal til eksamen i morgen tidlig ;(
stat 1,9m. 21 år, 100kg(knap og nap) bf%? tester på lørdag. Som du kan regne ud, har jeg ikke det massive look som dig, hehe - men som jeg har sagt tidligere, er det heller ikke det jeg kører efter, uden pis!?
Nogle folk tror ikke på det, men jeg higer ikke efter de 'højder'(jvf.bredder)
Cuban rotations, nope?? Men jeg tjekker lige programmet ud imorgen, og vender sikkert tilbage med et hav a spørgsmål. Det kan også være jeg skal skære lidt ned på antal øvelser etc. eftersom jeg ikke er 'på':confused:

E2: Are you sure thats all you picked up,Bro?? better go get your tool checked out...:D just kidding
MICHLDAV:
dit lange hyl..
held og lykke med eksamen, vi snakkes..
"det massive look"?? I think not..men tak anyway :D
hey cereal, min source hedder REMA1000..check den ud der er nogle gode stacks...
:cool:

Nå MICHLDAV....hvordan gik examen?.....nu har du vel ikke brugt al studietiden herinde på elitefitnesss?:D

damn 100 kg og ripped (formoder jeg) så er du sku da ikke helt lille.....

MrWhiteDK: tror du ikke jeg kunne lokke dig til at sende dit træningsprogram til mig.....der er snart gået 2 måneder siden jeg sidst skiftede program....

Ahhhh nu er det også snart ved at være strandvejr..... af en eller anden grund er det meget federe at tage til stranden nu end det var for 2-3 år siden....hehe :cool:

ok cereal..you´ve got mail...
hvad er dine stats så? træner du mest BB eller styrke eller what?

ja MICHLDAV..er du på toppen eller gik det ad h til??

hmmm mine stats er ikke rigtigt noget at blære sig af :(

20 år .....1.79...... 82 kg .....jeg må så sige til mit forsvar at da jeg begyndte at træne for lidt over 2 år siden vejede jeg kun 63 kg :eek:

Jeg fik vist aldrig dine stats??...udover de 1.73 men at dømme fra billedet ser du ud til at være i nogenlunde form :D .....vi jyder roser jo ikke mere end højst nødvendigt...hehe

Ind til videre har jeg stort set kun trænet BB ...men det kunne være meget sjovt at køre styrke i et stykke tid....bare lige for at chokere kroppen.

øhhh forresten på det der kakaomælk billede.....er det omnimin vitaminpiller som ligger sammen med alt det andet?? :confused:

Top Bottom