x
Almost there! Please complete this form and click the button below to gain instant access.
EliteFitness.com FREE Email Series: How You Can Use Winstrol, Masteron, HGH, and Testosterone for a Perfect, Muscular Physique!
- -
We hate SPAM and promise to keep your email address safe.
- -

" forma-stanzol designed by needtogetaas: It works!!! "


Welcome to the EliteFitness.com Bodybuilding Site! Please join this discussion about " forma-stanzol designed by needtogetaas: It works!!! " within the Bodybuilding Supplements category.

Excerpt: Ok last week i asked needto and radar about this product and they both said it works amazing. So i decided to give it a shot i have gyno . The product came monday afternoon i put it right on. Its been like 2 and a half days now using the product, all I got to say is this shit is amazing already my lump has got smaller nipples not as sensitive so for u guys debating on not trying it trust me get off your ass and buy some shit works trust me

Read more or register here to join the discussion below...

Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 10 of 37
  1. #1
    Good Broly
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    108
    Rep Power
    0

    " forma-stanzol designed by needtogetaas: It works!!! "

    Ok last week i asked needto and radar about this product and they both said it works amazing.

    So i decided to give it a shot i have gyno .

    The product came monday afternoon i put it right on.

    Its been like 2 and a half days now using the product, all I got to say is this shit is amazing already my lump has got smaller nipples not as sensitive

    so for u guys debating on not trying it trust me get off your ass and buy some shit works trust me

    needto got his shit on point.

    WILL keep you all updated on my results

    NEEDTO GOT A CUSTOMER HEAR FOR LIFE..

  2. #2
    Da Pope
    Join Date
    Apr 2004
    Posts
    86,408
    Rep Power
    14728

    Re: " forma-stanzol designed by needtogetaas: It works!!! "

    I love you man. No truthfully I really love you. I spell and right like crap. Now I have a friend who does the same as me. I have no excuse though and I bet English is not your first language right?

    You are the first post ever that I just corrected for errors. You made my day man you really did.

  3. #3
    Good Broly
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    108
    Rep Power
    0

    Re: " forma-stanzol designed by needtogetaas: It works!!! "

    Lol lol lol thanks man yeah english is my first.. Just not a good speller.. I suck at that shit. Thats why i went to the school of hard knocks.lol

  4. #4
    All Natural
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    29
    Rep Power
    0

    Re: " forma-stanzol designed by needtogetaas: It works!!! "

    Hey needto,

    Can you confirm, that forma-stanzol is anabolic only at 2x10 pumps ED? (don't surpress estrogen). Coz I'm planning a SARM S4 + Forma (high dosis) cycle for 8 weeks to see the effect for both compounds together

  5. #5

    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    2
    Rep Power
    0

    Re: " forma-stanzol designed by needtogetaas: It works!!! "

    I just placed an order, I'll keep you posted.

  6. #6
    Good Broly
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    108
    Rep Power
    0

    Re: " forma-stanzol designed by needtogetaas: It works!!! "

    its good shit man u will be happy bro

  7. #7
    Da Pope
    Join Date
    Apr 2004
    Posts
    86,408
    Rep Power
    14728

    Re: " forma-stanzol designed by needtogetaas: It works!!! "

    Quote Quote posted by casj View Post
    Hey needto,

    Can you confirm, that forma-stanzol is anabolic only at 2x10 pumps ED? (don't surpress estrogen). Coz I'm planning a SARM S4 + Forma (high dosis) cycle for 8 weeks to see the effect for both compounds together
    Even at its highest dose when it starts to convert its still going to lower estrogen and progesterone my friend.

  8. #8
    Good Broly pendit's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    275
    Rep Power
    75

    Re: " forma-stanzol designed by needtogetaas: It works!!! "

    I'm getting tired of hearing about how great all this shit is. All it does is cost me more money! I just ordered a bottle of forma stanzol. Damn this board is expensive. Had to buy a wheelbarrow to carry my balls around. Fucking HCGenerate

    Keep up the good work!

  9. #9
    Olympian brandonp005's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Posts
    2,242
    Rep Power
    270

    Re: " forma-stanzol designed by needtogetaas: It works!!! "

    Quote Quote posted by pendit View Post
    I'm getting tired of hearing about how great all this shit is. All it does is cost me more money! I just ordered a bottle of forma stanzol. Damn this board is expensive. Had to buy a wheelbarrow to carry my balls around. Fucking HCGenerate

    Keep up the good work!
    hahaha

    They are some truly awesome products....remember to use some discount codes bro to help save a little dough when loading up on these great products!

    PM me if you need some codes. Also, if you like the products, your really going to like our Forums as well...Check us out at www.needtobuildmuscle.net/forum

  10. #10
    Da Pope
    Join Date
    Apr 2004
    Posts
    86,408
    Rep Power
    14728

    Re: " forma-stanzol designed by needtogetaas: It works!!! "

    Quote Quote posted by pendit View Post
    I'm getting tired of hearing about how great all this shit is. All it does is cost me more money! I just ordered a bottle of forma stanzol. Damn this board is expensive. Had to buy a wheelbarrow to carry my balls around. Fucking HCGenerate

    Keep up the good work!
    wtf is that in your avi bro?

Similar Threads

  1. Sarm + forma-stanzol
    By casj in forum Anabolic Steroids
    Replies: 13
    Last Post: 09-Feb-2013, 04:40 PM
  2. Forma stanzol
    By daville in forum Anabolic Steroids
    Replies: 35
    Last Post: 05-Jan-2013, 04:57 PM
  3. forma stanzol and M1T?
    By Ritch in forum Bodybuilding Supplements
    Replies: 3
    Last Post: 23-Jun-2010, 09:13 PM
  4. Forma-Stanzol........Where is it?!!!
    By WinnyPumps in forum Anabolic Steroids
    Replies: 1
    Last Post: 08-Jun-2010, 02:19 PM
  5. Reviews of Forma-Stanzol.....
    By WinnyPumps in forum Anabolic Steroids
    Replies: 11
    Last Post: 14-May-2010, 06:04 PM
  6. Any Results W/ Forma Stanzol
    By B_mac in forum Bodybuilding Supplements
    Replies: 14
    Last Post: 14-May-2010, 12:44 PM
  7. forma-stanzol?? what?
    By Guitarhead in forum Bodybuilding Supplements
    Replies: 1
    Last Post: 30-Apr-2010, 02:14 AM
  8. Pics of Thai "Stanzol" from SB Labs - LEGIT OR NOT?
    By jp000 in forum Anabolic Steroids
    Replies: 1
    Last Post: 04-Jan-2006, 09:46 PM
  9. Ciclos "en forma de Diamante" o "piramidal Invertido"????
    By RamboFirstBlood in forum Musculacion, Fisiculturismo, Esteroides Anabolicos
    Replies: 6
    Last Post: 21-Jan-2002, 07:14 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •