S smurf2 Banned Mar 8, 2012 #31 WoodyO said: I own 3 inches Click to expand... oh look at me, i have a monstrous cock
WoodyO New member Mar 8, 2012 #32 smurf2 said: oh look at me, i have a monstrous cock Click to expand... I didn't say consecutive inches. I have 3 separate micro penises at my disposal
smurf2 said: oh look at me, i have a monstrous cock Click to expand... I didn't say consecutive inches. I have 3 separate micro penises at my disposal
nangiggles Team Bennettar EF VIP Mar 8, 2012 #33 WoodyO said: I own 3 inches Click to expand... wide?
WoodyO New member Mar 8, 2012 #34 nangiggles said: wide? Click to expand... *refer to my tuna can statement in another thread for answer
nangiggles said: wide? Click to expand... *refer to my tuna can statement in another thread for answer
nangiggles Team Bennettar EF VIP Mar 8, 2012 #37 WoodyO said: Dickless, jobless and sexless is no way to go through life Click to expand... LOL WTF he has a dick, a job and sex, dont project yourself bro
WoodyO said: Dickless, jobless and sexless is no way to go through life Click to expand... LOL WTF he has a dick, a job and sex, dont project yourself bro
S smurf2 Banned Mar 8, 2012 #38 WoodyO said: I didn't say consecutive inches. I have 3 separate micro penises at my disposal Click to expand... for some reason I am cracking up
WoodyO said: I didn't say consecutive inches. I have 3 separate micro penises at my disposal Click to expand... for some reason I am cracking up
WoodyO New member Mar 8, 2012 #39 nangiggles said: LOL WTF he has a dick, a job and sex, dont project yourself bro Click to expand... I have no idea what that means
nangiggles said: LOL WTF he has a dick, a job and sex, dont project yourself bro Click to expand... I have no idea what that means
nangiggles Team Bennettar EF VIP Mar 8, 2012 #40 WoodyO said: I have no idea what that means Click to expand... it means you should STFU and GTFO