Please Scroll Down to See Forums Below
napsgear
genezapharmateuticals
domestic-supply
puritysourcelabs
Research Chemical SciencesUGFREAKeudomestic
napsgeargenezapharmateuticals domestic-supplypuritysourcelabsResearch Chemical SciencesUGFREAKeudomestic

this is me! small but motivated

Re: bedplasser!!

lextheflex said:
Ik ben een ervaren krachttrainer,... ik bezoek geregeld diverse discussieforums over fitness/bodybuilding/powerliften. Elite-fitness is de vaagste en minst educatieve van allemaal. En door jouw blijft mn opvatting over deze site in stand......wat ben jij een bedplasser!!:mad: , denk je echt dat je door een kuurtje te nemen zomaar even groot kan worden? Of dat je uberhaubt serieus spiermassa kan aanmaken als je pillen slikt en wiet rookt?? Je hebt duidelijk geen enkel verstand van wat er allemaal komt kijken bij krachttrainen...het is een life-styl, niet zomaar iets wat je er even bij doet naast het slikken/drinken/roken! :mad: Als je gewoon door gaat met al die shit en geen research doet naar training/voeding/spiergroei....zal je nooit meer worden dan het uitgemergelde ventje dat je nu bent! Ik weet dat het absoluut nutteloos is om op het internet iemand de les te lezen of uit te maken voor het een of ander....maar ik kon het gewoon niet laten! Ga maar lekker door met je pillen....sukkel!! P.S. gabber is al lang en breed overleden, waar kom je vandaan de achterhoek???:D

Translation, this guy ( the one who posted this topic) is a complete idiot!:mad: :mad:

???? ik slik al lang geen pillen meer ik denk aan mijn voeding
denk je dat het aan mij ligt dat ik niet zo snel groei ik vreet de hele dag er gaan honderden guldens door aan eiwitten en tribulus en creatine en met dat soort zooi kan je echt niet zomaar groeien dat weet je zelf ook en ik heb niet gezegt dat ik weed rook ik zei dat ik die plant had en de sportschool waar ik train de eigenaar heeft ook een super snel metabolisme en natuurlijk met 8 weken volproppen en deca laten zetten met winstrol in je mik kan ik ook groeien hoor dat is het probleem niet je natuurlijke bouw kan je echt wel negeren als je as neemt en al je eiwitten vasthoud en over gabbers gesproken ik heb 1 kale daar gezien f zo je moet toch wat doen het weekend ik ik heb gewoon graag een sociaal leven naast krachttraining maar dat iedereen zijn keuze maar ja jij voelt je lekker bij zoiemand afzeiken als mij ik hoop dat je ego weer tot orgasmische hoogtes gesteeld is hoor ventje
mzzl C.
 
this is definitely the most fucked upthread ive ever seen

and about the cycle: you hardly look like you train one bit, you should hit a natural plateau before you start aas so forget it, your a long ways away
 
Dutch windmill Fuck off loser!

You make us dutch look bad
----------------------------------------------------------------------------------------------


HA ha ha... :)
 
Top Bottom