Please Scroll Down to See Forums Below
napsgear
genezapharmateuticals
domestic-supply
puritysourcelabs
Research Chemical SciencesUGFREAKeudomestic
napsgeargenezapharmateuticals domestic-supplypuritysourcelabsResearch Chemical SciencesUGFREAKeudomestic

this is me! small but motivated

die kerel loopt gewoon langs hem
ik vind het maar vaag
als er een vet brede gozer een foto op deze board zet
en ver in de verte die je een bloemetjes behang
lullen er 300 gasten alleen over dat behang
terwijl hij vraagt om zijn lichaamsvet te schatten vreemd hoor
en ik ben gewoon hetero hoor ik zet binnen kort mijn vriendin er wel op kijken wat iedereen daar weer heeft op te merken

c.
 
flexed1 said:
i did not know guys grabed grab another guys ass in straight bars. time to change where i hang out .:alien:

:FRlol: :FRlol: :FRlol:

Don't let these guys get on your neck traintzichsuf. They are just fooling around.

So don't post picks of your gaybar anymore:FRlol:
 
Dutch windmill said:

He Bigbazooka that's german you're talking here not Dutch bro!

Yeah, i know. I just had to say that..

BTW: Sie haben viele Hundenküche in deinen Tasche, und ich bin ein Bahnhoff :FRlol:
 
ya traintzichsuf, ya better get used to all the shit-talkin, we're just fuckin' around, thats all. happens all the time.:p
 
ik begin de lol er al van in te zien

by the way like my weedplant

don't smoke it myself like the plant itself
i wish i was one
they grow a few inches a day :)
 
bedplasser!!

Ik ben een ervaren krachttrainer,... ik bezoek geregeld diverse discussieforums over fitness/bodybuilding/powerliften. Elite-fitness is de vaagste en minst educatieve van allemaal. En door jouw blijft mn opvatting over deze site in stand......wat ben jij een bedplasser!!:mad: , denk je echt dat je door een kuurtje te nemen zomaar even groot kan worden? Of dat je uberhaubt serieus spiermassa kan aanmaken als je pillen slikt en wiet rookt?? Je hebt duidelijk geen enkel verstand van wat er allemaal komt kijken bij krachttrainen...het is een life-styl, niet zomaar iets wat je er even bij doet naast het slikken/drinken/roken! :mad: Als je gewoon door gaat met al die shit en geen research doet naar training/voeding/spiergroei....zal je nooit meer worden dan het uitgemergelde ventje dat je nu bent! Ik weet dat het absoluut nutteloos is om op het internet iemand de les te lezen of uit te maken voor het een of ander....maar ik kon het gewoon niet laten! Ga maar lekker door met je pillen....sukkel!! P.S. gabber is al lang en breed overleden, waar kom je vandaan de achterhoek???:D

Translation, this guy ( the one who posted this topic) is a complete idiot!:mad: :mad:
 
Top Bottom