frorider6 New member Jul 27, 2001 #3 I dated a beautiful girl that was so insecure that she wouldn't do it doggie style. She did last to long with me.
I dated a beautiful girl that was so insecure that she wouldn't do it doggie style. She did last to long with me.
maxellyz New member Jul 27, 2001 #4 MrMuscle said: or maybe you are just ugly with your skinny forearms Click to expand... What happened to you bro, u drunk or somthing , u have become meaner..... Skär ner på spriten, typiskt norrmän........ (skämt)
MrMuscle said: or maybe you are just ugly with your skinny forearms Click to expand... What happened to you bro, u drunk or somthing , u have become meaner..... Skär ner på spriten, typiskt norrmän........ (skämt)
MrMuscle New member Jul 27, 2001 #5 maxellyz said: What happened to you bro, u drunk or somthing , u have become meaner..... Skär ner på spriten, typiskt norrmän........ (skämt) Click to expand... LOL Ro deg ned svenske. vi er kompiser..jeg bare gir han litt skit og hold spriten for deg selv mann
maxellyz said: What happened to you bro, u drunk or somthing , u have become meaner..... Skär ner på spriten, typiskt norrmän........ (skämt) Click to expand... LOL Ro deg ned svenske. vi er kompiser..jeg bare gir han litt skit og hold spriten for deg selv mann
maxellyz New member Jul 27, 2001 #6 MrMuscle said: LOL Ro deg ned svenske. vi er kompiser..jeg bare gir han litt skit og hold spriten for deg selv mann Click to expand... Litte Skit har inte skadat någon, ok om du ej vill ha spriten så tar jag den
MrMuscle said: LOL Ro deg ned svenske. vi er kompiser..jeg bare gir han litt skit og hold spriten for deg selv mann Click to expand... Litte Skit har inte skadat någon, ok om du ej vill ha spriten så tar jag den
T Thick dog New member Jul 27, 2001 #8 That's a damned fine question Whitey, that needs to be addressed by some of the non-putterouters...
S Slice of Peach2 New member Jul 27, 2001 #10 MrMuscle said: LOL Ro deg ned svenske. vi er kompiser..jeg bare gir han litt skit og hold spriten for deg selv mann Click to expand... Ooooooo, norwegian!!!!!!!
MrMuscle said: LOL Ro deg ned svenske. vi er kompiser..jeg bare gir han litt skit og hold spriten for deg selv mann Click to expand... Ooooooo, norwegian!!!!!!!