Please Scroll Down to See Forums Below
How to install the app on iOS

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.

Note: This feature may not be available in some browsers.

napsgear
genezapharmateuticals
domestic-supply
puritysourcelabs
UGL OZ
UGFREAK
napsgeargenezapharmateuticals domestic-supplypuritysourcelabsUGL OZUGFREAK

How many Danes??

Hey Tom...thats alright!

We are all one big family after we got that nasty big motherfucking brigde connecting our countries.

Or what...?

God karma og alt det der til jer alle.

Har ikke efterspurgt fina... har haft temlig mange problemer med "leverandører" her på det sidste... og jeg kan fandme ikke finde ud af en legit source på nettet... det er helt fuckup for tiden!
HELP!!!

hallå där!
Jag är svensk, men jag är från skåne vilket i många svenskers ögon gör mig till halvdansk......räknas det????
Otroligt vad många dansker det är på boarden!!!!

Ha det godt!

/Komo

Slinky>> man skal hvist have 100 posts før ens karma tæller..

Komo>> Jeg mener nu også der er en hel del (fulde) svenskere herinde

var der nogle af jer der så LPS i går om gyno??? de talte noget om doping test i fitness center?? har i hørt noget eller set noget til det?

Jeg har hørt noget om det også før jeg så LPS i går, men da jeg har mit eget trænings lokale hvor der ikke kommer nogen og tester os, kan jeg kun føle med jer andre:mad:

Men hvis det sker for nogen jeg kender skal jeg nok sige til!

Reconnect:

Det bliver også meget omtalt på motiononline for tiden. Jeg har det sådan at jeg ikke vil give nogen urin test medmindre jeg har skrevet under på det da jeg meldte mig ind i klubben...ig det gjorde jeg ikke. Så jeg har vel loven på min side.

Slinky:

Har du problemer med Gyno??

Top Bottom