F f4209211 New member Sep 22, 2002 #1 how much cardio, do you guys do when on roids. I see some of them big motherfuckers hardly do any and they look cut, every time i see em'. Does 250mg of SUS and 200mg of DECA for 8-9 weeks cut me up cause i want lean muscle
how much cardio, do you guys do when on roids. I see some of them big motherfuckers hardly do any and they look cut, every time i see em'. Does 250mg of SUS and 200mg of DECA for 8-9 weeks cut me up cause i want lean muscle
S Slider New member Sep 22, 2002 #2 20min. of cross trainer 3x/wk. I'm bulking so I just do a little to keep some bf down. Slider
The Almighty New member Sep 22, 2002 #3 Slider said: 20min. of cross trainer 3x/wk. I'm bulking so I just do a little to keep some bf down. Slider Click to expand... Indeed, plus cardio is good for the ol ticker. Good thinking to keep the heart healthy whilst on cycle.
Slider said: 20min. of cross trainer 3x/wk. I'm bulking so I just do a little to keep some bf down. Slider Click to expand... Indeed, plus cardio is good for the ol ticker. Good thinking to keep the heart healthy whilst on cycle.