mvmaxx High End Bro Platinum Jun 28, 2002 #51 HOLY SHIT!! ONE DAY! My shit came in 1 day! I can't stop smiling.
D da big thinker New member Jun 28, 2002 #52 mvmaxx said: HOLY SHIT!! ONE DAY! My shit came in 1 day! I can't stop smiling. Click to expand... good to know bro...
mvmaxx said: HOLY SHIT!! ONE DAY! My shit came in 1 day! I can't stop smiling. Click to expand... good to know bro...
bigAragorn New member Jun 29, 2002 #54 mvmaxx said: HOLY SHIT!! ONE DAY! My shit came in 1 day! I can't stop smiling. Click to expand... Thats great news bro....mine usually takes 1 day or so...... b.A.
mvmaxx said: HOLY SHIT!! ONE DAY! My shit came in 1 day! I can't stop smiling. Click to expand... Thats great news bro....mine usually takes 1 day or so...... b.A.
mvmaxx High End Bro Platinum Jun 29, 2002 #55 bigAragorn said: Thats great news bro....mine usually takes 1 day or so...... b.A. Click to expand... Yeah but your a Canuk!
bigAragorn said: Thats great news bro....mine usually takes 1 day or so...... b.A. Click to expand... Yeah but your a Canuk!
bigAragorn New member Jun 29, 2002 #56 mvmaxx said: Yeah but your a Canuk! Click to expand... unfortunately eh b.A.
manny78 Plat Hero Platinum Jun 29, 2002 #57 Somoene drop me a PM. I wanna know which source you guys are talking about. Thanks.
LCBUTLER New member Jul 2, 2002 #60 Just found out that my buddy had his first of 5 packages siezed.......FED EX, Canaday to Midwest. DAMN!!!!!
Just found out that my buddy had his first of 5 packages siezed.......FED EX, Canaday to Midwest. DAMN!!!!!