Lady Viking Well-known member Nov 5, 2004 #11 ChefWide said: Odota, anna minun ajaa se pois! Click to expand... (I spilled my coffee to the keyboard )
ChefWide said: Odota, anna minun ajaa se pois! Click to expand... (I spilled my coffee to the keyboard )
ChefWide Elite Mentor Platinum Nov 5, 2004 #12 Lady Viking said: (I spilled my coffee to the keyboard ) Click to expand... Well... who has a sig that says "If you can dream it, you can do it."?? Last edited: Nov 5, 2004
Lady Viking said: (I spilled my coffee to the keyboard ) Click to expand... Well... who has a sig that says "If you can dream it, you can do it."??
TheProject New member Nov 5, 2004 #13 ChefWide said: Odota, anna minun ajaa se pois! Click to expand... Oho! Tota noin.. Eihän se vaa ollu' sun ajokoira?
ChefWide said: Odota, anna minun ajaa se pois! Click to expand... Oho! Tota noin.. Eihän se vaa ollu' sun ajokoira?
Lady Viking Well-known member Nov 5, 2004 #14 TheProject said: Oho! Tota noin.. Eihän se vaa ollu' sun ajokoira? Click to expand... Puhuuko täällä kaikki suomea?
TheProject said: Oho! Tota noin.. Eihän se vaa ollu' sun ajokoira? Click to expand... Puhuuko täällä kaikki suomea?
ChefWide Elite Mentor Platinum Nov 5, 2004 #15 TheProject said: Oho! Tota noin.. Eihän se vaa ollu' sun ajokoira? Click to expand... No way man, ferrets are not my thing!
TheProject said: Oho! Tota noin.. Eihän se vaa ollu' sun ajokoira? Click to expand... No way man, ferrets are not my thing!
ChefWide Elite Mentor Platinum Nov 5, 2004 #16 Lady Viking said: Puhuuko täällä kaikki suomea? Click to expand... Nei nei, elskan mín, han tallar ekki suomi, ég tallar ekki suomi, lika. Bara google... ef þú elska mig ekki nuna?
Lady Viking said: Puhuuko täällä kaikki suomea? Click to expand... Nei nei, elskan mín, han tallar ekki suomi, ég tallar ekki suomi, lika. Bara google... ef þú elska mig ekki nuna?
ChefWide Elite Mentor Platinum Nov 5, 2004 #19 Kroliczek said: oh and btw: Johon on saippua? Click to expand... oh and btw: Pragnę Cię....
Lady Viking Well-known member Nov 5, 2004 #20 ChefWide said: Nei nei, elskan mín, han tallar ekki suomi, ég tallar ekki suomi, lika. Bara google... ef þú elska mig ekki nuna? Click to expand... Nu förstår jag
ChefWide said: Nei nei, elskan mín, han tallar ekki suomi, ég tallar ekki suomi, lika. Bara google... ef þú elska mig ekki nuna? Click to expand... Nu förstår jag