Please Scroll Down to See Forums Below
napsgear
genezapharmateuticals
domestic-supply
puritysourcelabs
Research Chemical SciencesUGFREAKeudomestic
napsgeargenezapharmateuticals domestic-supplypuritysourcelabsResearch Chemical SciencesUGFREAKeudomestic

clomid in Denmark

HAha! Gott o se lite skandinavier! Hoppas allt står bra till mer er, fint väder i alla fall :)

Håller i ett svenskt byggarforum(även norska & danska medlemmar), titta gärna in..sänd mig ett mail om ni har några frågor..

mvh

T-ray
---------
www.board.diestrong.com
 
  • Like
Reactions: Cut
hihi vinke vinke...jjaa jeeg undskyllder mangge gangee, men jjeg har lavvt bloddsukkkkkkr lige nuu..alting snurrerre rundt.....
 
Jeg er fra kbh, kender du mig?? Jeg er dansker. Jeg tager ikke insulin med dnp, overvejede det, men efter nogle lange diskussioner med en/flere meget vidende personer, fandt jeg ud af at det er totalt unødvendigt.
Det med boardet, tager desværre sin tid, men du har ret, der er alt for lidt viden på dansk for 'alm' brugere af 'muskel opbygende supplementer' hehe.
MrWhite, det ser godt ud, hvor høj er du egentlig??
PS, du ligner fandeme også en jyde j/k ;)
*GODDAG TIL ALLE SKANDINAVERE HER PÅ BOARDET
:wavey:
T-ray, jeg vil da tjekke det board ud, helt klart.
MICHLDAV.
 
  • Like
Reactions: Cut
MICHLDAV:137, nej 173 :p

jeg ser frem til at du får banket et board op, med noget seriøst snak..:D skal du deffes til noget særligt eller er det bare pga at d r sommer..
er der andre sider der er værd at checke ud syns du?
jeg ka godt li t-mag og Meso-Rx..
 
I øjeblikket har jeg nogle eksamener at tage mig af, samt et forretningsprojekt på sidelinjen, så jeg er lidt knap med tiden. Men det bliver fedt, når det engang kommer til at køre.
Din "DVÆRG", nåhh nej, det var jo ikke 137, hehe. :p
Jeg kender ikke meso-rx, er det godt.?
Mit favorit discussion board er anabolicfitness.net, det er meget langsomere end Elite, men de folk der styrer det, og som besøger det har tjek på deres ting.
De bryder sig ikke om source postings etc. og skærer meget hårdere ned på reglementbrud end her på Elite.
Men rigtig fede folk.
Tjek det ud.
Hvorfor træner du? (for 'sjov' ell shows)?
 
Jeg synes det ser godt ud. Træner du man-fredag, I så fald træner du jo kun bryst en gang om ugen, hvordan 'cycler' du det træningsprogram??
Jeg har desværre ikke mit program på computeren, men jeg har min workout delt op i tre forskellige workouts.
workout1 = bryst, skulder, mave
workout2 = ryg, triceps.
workout3 = ben, biceps.
En typisk uge ser sådan ud man=1, tirs=2, ons=3, tors=1, fre=2 lør, søn fri. man=3, tirs=1 etc.etc.
Jeg bruger hovedsageligt, 'grund' øvelser, benchpress, squat, barbellcurl etc.
1 UGE 8-11 REPS.
2 UGER 4-7 REPS.
sådan skifter jeg hele tiden.
Jeg træner også for 'sjov' dvs. det er vel bodybuilding ligesom dig, men jeg builder bare ikke efter en 'kæmpe krop'. Jeg har ved siden af skolen et bi-job som model(lydere smartere end det er, hehe), og ønsker ikke det kæmpe store look. Også en af grundene til at jeg er tilbageholdende med at gå på cycle. Når jeg skal(hvis jeg stadig arbejder som model, bwahahaa) bliver det noget som ikke er vand'retaining', såsom winny etc.
Jeg har kigget lidt på mulighederne med en winny only cycle, men er sgu ikke sikker på at det gir noget overhovedet. Et andet problem er at jeg ikke kan 'bulke' for meget op, derfor er winny også et nærliggende valg.
Har du nogen forslag, ??
MICHLDAV.
 
Top Bottom