SoKlueles said:im south of there
or north
or east or west
somewhat in that direction
mun pitää syödä ensin, ettei ne kaks kaljaa nousee päähänperkele said:Totta helvetissä. Oon jo pari kaljaa kaatanut.![]()
Lady Viking said:joko ryypätään?
perkele said:Totta helvetissä. Oon jo pari kaljaa kaatanut.![]()
Lady Viking said:mun pitää syödä ensin, ettei ne kaks kaljaa nousee päähän![]()
SublimeZM said:are you guys talking about nutting in rape chocolates? wtf
valitettavastiperkele said:Nehän pitääkin nousta.Onko ukkos kotosalla?
Lady Viking said:valitettavasti
joo, mutta sen kielitaito on aika surkea... on se joskus surffaillu täällä, kun mulla on jääny sivu auki, mutta kattelee vaan kuviaperkele said:Tietääkö se muuten missä kulutat aikaa kun oot netissä?
Lady Viking said:joo, mutta sen kielitaito on aika surkea... on se joskus surffaillu täällä, kun mulla on jääny sivu auki, mutta kattelee vaan kuvia![]()
Mitäs jos jäis sivu auki?perkele said:Entä jos mä puhuisin sulle jotain kivaa tänä iltana.Mitäs jos jäis sivu auki?
, luultavasti... se menee kyllä aikaisin nukkuun, huomenna töihin menoLady Viking said:
, luultavasti... se menee kyllä aikaisin nukkuun, huomenna töihin meno
Mitäs pikkuiselle kuuluu?hyvää, paitsi nyt on vähän kipeenäperkele said:Sit pitää olla vähän varovainen.Mitäs pikkuiselle kuuluu?

Lady Viking said:hyvää, paitsi nyt on vähän kipeenäpian kävelee, lempipuuhaa on kaappien ja laatikoiden tyhjentäminen ja kattiloiden paukuttaminen
![]()
Gambino said:how the fuck can anybody understand that??? props to those who can
vuosi ja ykstoista päivääperkele said:lol
Sellaista se on. Saa pikkaisen kattoa perään. Paljonko sillä oli jo ikää?
Lady Viking said:vuosi ja ykstoista päivää![]()
kiitos kiitosperkele said:Voi, sillähän on ollut synttärit aivan äsken.![]()
Onnittelut molemmille![]()
Lady Viking said:kiitos kiitos![]()
Meillä on nyt varmaan 30 pikkuautoa/rekkaa, polkuauto jne. Ja meidän kamoille liian pieni kaksio![]()
Ei tuu leikkikaveria. En sano että ikinä, mutta nyt on kuitenkin tavallaan niin helppoa, ettei napeksi ajatus uudesta raskaudesta ja ihan pienestä vauvasta.perkele said:Joo no pian on varmaan edessä tilavamman asunnon hommaaminen. Joko on suunnitteilla tehdä sille tulevaa leikkikaveria?
Lady Viking said:Ei tuu leikkikaveria. En sano että ikinä, mutta nyt on kuitenkin tavallaan niin helppoa, ettei napeksi ajatus uudesta raskaudesta ja ihan pienestä vauvasta.
agreedLady Viking said:Ei tuu leikkikaveria. En sano että ikinä, mutta nyt on kuitenkin tavallaan niin helppoa, ettei napeksi ajatus uudesta raskaudesta ja ihan pienestä vauvasta.
lolhamstershaver said:agreed
you didn´t find a good translation page?hamstershaver said:esitellä we sinun tits
Lady Viking said:you didn´t find a good translation page?![]()
hamstershaver said:klu on laiha

hamstershaver said:klu on laiha
wtf did he say??perkele said:Whatr, she's not plumper?!
pintoca said:Perk, LV. How many languages do you guys fluently speak? besides English and your thang?
I have this feeling that the more up north you are, the more required it will be to know additional languages
Finnish, English, Swedish and German.pintoca said:Perk, LV. How many languages do you guys fluently speak? besides English and your thang?
I have this feeling that the more up north you are, the more required it will be to know additional languages
Lady Viking said:Finnish, English, Swedish and German.
perkele said:Jag pratar på engelska, svenska och finska.
tuc biscuit said:Brit boy here.
This page contains mature content. By continuing, you confirm you are over 18 and agree to our TOS and User Agreement.
Please Scroll Down to See Forums Below