Please Scroll Down to See Forums Below
napsgear
genezapharmateuticals
domestic-supply
puritysourcelabs
UGL OZ
UGFREAK
napsgeargenezapharmateuticals domestic-supplypuritysourcelabsUGL OZUGFREAK

clomid in Denmark

Er det en source du har fra nettet, det må det jo være. Email mig, og så skal jeg fortælle dig om jeg kender hans rep. Tolderne stjæler nok ikke dine varer, de sender dem nok nærmere videre til panserne :D
Nej, lad os ikke håbe det.
Jeg har hørt både godt og ondt om de russiske dbol, jeg kender ikke nogen der har brugt dem, så kan ikke tale om fra erfaring. Men her på sitet er der skrevet en del om dem, eks.:
http://www.elitefitness.com/ubb/Archives/Forum1/11-2000/037206.html
Nyere post, og måske mere aktuel for dig:
http://209.11.101.244/forum/showthread.php?threadid=12214&highlight=russian
ps: FEDT BILLEDE!!
Hvad med de andre drenge??
MICHLDAV.

• Like
Reactions: Cut
nej det er en jeg kender sydfra men det går nok

der er en del der sælger på nettet men de er godt nok dyre meget dyre de regner det hele i dollars tsk.

man vil jo heller ikke betale for meget især ikke når man skal have en del

• Like
OK, jeg krydser fingre for dig.
Synes du internet sources er dyre, de fleste jeg har haft kontakt med er ret billige. Dog, er der også nogen, hvor man bare tænker -shit, de varer må sgu da blive leveret med helikopter til døren med den pris :D

Hvis i er interresede tænkte jeg på at oprette et forum, til det formå som vi bruger den her thread til nu..
Hos EZboard er det -lyn hurtigt at lave et diskussionsforum- og man kan selfølgelig med fordel invitere folk man kender(skandinavere, hehe)
For at kunne joine som medlem kræver det bare at man lige 'signer up'. Hvad siger i??
M.

Last edited:
wee vi er oppe på 3 sider..hehe
MICHLDAV der er post

reconnect: deca er en af de mest forfalskede på markedet, når det er sagt er grækenland et af de bedre steder

"vær hilset-kreditus-Nååh man har råd til pølsus?"

• Like
Det er sgu da lang tid siden jeg fik den mail, lol.
I lige måde forresten.
Rimelig flippet, vi holder den her thread gående.... Det ville ikke undre mig hvis en 'dum' mod pludselig låste den, eller slettede den, fordi den foregår på dansk.
Hans begrundelse kunne jo blot være at der kunne foregå source posting uden nogen vidste det.
Men lad os da se hvor mange sider vi kan komme op på, hehe:D

ja god ide med et forum for os danskere

ja men selv de blå norma der er på markedet lige nu der er fake indeholder næsten det samme som de orginale så gør det jo ikke så meget

HEHE IRONGAME, my friend.
It's allways good to see you around bro.
Stick around, maybe you'll pick up a phrase or two...noot:D
Stay cool and take care,
M.

Jeg vil give LASIX ret, mange 'fakes' er lige så potente som trademarks. Den eneste problem med nogen af dem, er sterilitetsproblemer, under/overdossering.
Men markedet for generic(jvf. 'kopi' varer) er vokset enormt, og blevet rimelig anerkendt. Og den øgede konkurrence der, har også skabt en kvalitets forbedring.
Men, man kan bare ikke være 100% sikker, når man står med en flaske 'fake' gh, "..hmm, nu håber jeg sandelig at det er gh, og ikke insulin i den her amp...":eek:
MICHLDAV.

man nupper bare alle 45 enh. får man det vildt skidt 5 min. efter så er det insu....

det er måske lidt farligt og lidt dyrt det fede er lige nu kan man få gh i orginal emballage med alt for kun et par kr. extra så er man lidt mere sikker

Top Bottom