Please Scroll Down to See Forums Below
napsgear
genezapharmateuticals
domestic-supply
puritysourcelabs
Research Chemical SciencesUGFREAKeudomestic
napsgeargenezapharmateuticals domestic-supplypuritysourcelabsResearch Chemical SciencesUGFREAKeudomestic

Can any of you speak Spanish well,PLeasCan anyone proofread my SPanish composition...

Gettinbig2

New member
Ok, this is a composition for my spanish class, remember, my teacher says we are expected to carry on a conversation on the level of an 8 year old in spanish, I have to explain what I did last week to help my grades in school, it has to be in the past tense telling what I did,...

La FIna pasado, estudie mucho por las examens. Primero, leyimos espanol mucho a las sabados, yo desperterse a la seis ahora a la estudie jueves pisado. Por las examen matematicas, estudie seis ajora en la desespercacion. Este mucho inferm la fina pisado. Mis amigos vaneron la discoteca la noche pasado, pero yo estudie pr los examens. Yo trabaje mucho a la empleo este semestre. Los miercoles pasado, yo ve mucho videos por la examen en la biologia. La Fina pasado, yo este borracho ninguno, pero esribe la tarea de espanol y historia. Yo este cansado despeus trabaje mucho, pero estudie por tres ahoras. Duerm tres ahoras y estudie nueve ahoras los domingo pasado. No lave nunca la semana pasado, pero estudie mucho. Tener que estudio aora, adios.
 
Hey bro you may wanna try the spanish board we have. They would probably help more then we could. Just a thought.
 
Top Bottom