superqt4u2nv Elite Elite Moderator Moderator Oct 7, 2004 #462 Lady Viking said: yes are you sleepy? Click to expand... No Have you worked out today?
StickFigure New member Oct 7, 2004 #464 EnderJE said: No. Going to in an hour. Are you on EF at work? Click to expand... Yes. Always! Are you an EF junkie like me?
EnderJE said: No. Going to in an hour. Are you on EF at work? Click to expand... Yes. Always! Are you an EF junkie like me?
superqt4u2nv Elite Elite Moderator Moderator Oct 7, 2004 #465 StickFigure said: Yes. Always! Are you an EF junkie like me? Click to expand... Yes Do you think we need a support group?
StickFigure said: Yes. Always! Are you an EF junkie like me? Click to expand... Yes Do you think we need a support group?
superqt4u2nv Elite Elite Moderator Moderator Oct 7, 2004 #467 EnderJE said: Yes. Do you like Scooby Doo? Click to expand... Yes Do you like Scooby snakes?
coverguy New member Oct 7, 2004 #468 superqt4u2nv said: Yes Do you like Scooby snakes? Click to expand... yes are you kuckoo for cocoa puffs?
superqt4u2nv said: Yes Do you like Scooby snakes? Click to expand... yes are you kuckoo for cocoa puffs?
StickFigure New member Oct 7, 2004 #469 Coverguy said: yes are you kuckoo for cocoa puffs? Click to expand... Yes. Are you Kuckoo for Qt's muff?
Coverguy said: yes are you kuckoo for cocoa puffs? Click to expand... Yes. Are you Kuckoo for Qt's muff?
StickFigure New member Oct 7, 2004 #470 superqt4u2nv said: Yes Do you think we need a support group? Click to expand... Yes. But we're already here! Do you support support groups? Last edited: Oct 7, 2004
superqt4u2nv said: Yes Do you think we need a support group? Click to expand... Yes. But we're already here! Do you support support groups?