x
Almost there! Please complete this form and click the button below to gain instant access.
EliteFitness.com FREE Email Series: How You Can Use Winstrol, Masteron, HGH, and Testosterone for a Perfect, Muscular Physique!
- -
We hate SPAM and promise to keep your email address safe.
- -

ayudaa con mi cicloo...

Welcome to the EliteFitness.com Bodybuilding Site! Please join this discussion about ayudaa con mi cicloo... within the Musculacion, Fisiculturismo, Esteroides Anabolicos category.

Excerpt: tengo 8 ampolletas de primoteston depot 250 (enantato de testo) y tengo varias ampolletas de deca tambien como 10, y tengo el protector hepatico silymarin, como podria sacarle provecho a esto ?

Read more or register here to join the discussion below...

Results 1 to 3 of 3

ayudaa con mi cicloo...

tengo 8 ampolletas de primoteston depot 250 (enantato de testo) y tengo varias ampolletas de deca tambien como 10, y tengo el protector hepatico silymarin, como podria sacarle provecho a esto ?

Good Bro

Re: ayudaa con mi cicloo...

Hola,
    Primero debes decir tu edad y cual es el propósito de tu ciclo
    En términos generales de cantidades como miligramos = mg y no en amoplletas.
    Cuanto equivalen tus ampolletas? 1mg o 10 mg para poder determinar lo tu deseas. Asi te podemos ayudar.

English
    Hello,
    First you should tell us your age. What is the purpose of your cycle?
    Another thing you should do is tell us the exact quantity you have. Example: milligrams = mg and not amoplletas like you are saying.
    How much is the amount your amoplletas? 1 mg or 10 mg. With that information we can help you.

Good Broly Power Muscle's Avatar

Re: ayudaa con mi cicloo...

primoteston 400 mg por semana igual que el deca, el sylimarin lo debes tomar como dice la etiqueta, pero recuerda tener a mano nolvadex o clomid para tu post ciclo.