Im from another baord but on the same niles now. It has given me better gains than the redi-jects. Just make sure you stay away from the niles from canada. Do A search on this board and you will find a lot about these. happy growing.
Simba :
Cool, do they have the same batch numbers and exp date as mine ? Im just a bit concerned cause its the same numbers as i saw on anabolex .. i mean, whats the odds ? or is this perfectly normal ?
Brain: Im doin 1000/ mg week its been 4 weeks now. No noticeable gains thats why im a little concerned. I know sus takes a while to kick in though. I need info if anyone has had the same niles as me.
Simba: which ones are from Canada. Do u have any batch numbers? how can u tell? Which ones were you takin ? My source isn't from canada and i dont think he gets from there but im not to sure . What should i look for
Jeg har postet et pic af dem tidligere (har haft de samme før) under gear pics og der sagde de at de var LEGIT . Desværre kan jeg ikke vise dig tråden eftersom jeg ikke har deres platinium skod!
Jeg er da også ret sikker på at varen er i orden, men bliver selvf. lige nødt til at chekke..
Jeg har selt otroligt svært ved at tage et foto af den satans amp.. det bliver skide utydeligt med den grønne skrift..
det pic du postede, var det skarpt eller sløret ? alt hvad jeg prøver med mit digi cam her, blir til noget sløret pis...
anyway, af de billeder jeg har set her, og på anabolex, så er der små forskelle på dem alle sammen, og også på dem her, så det tager jeg ikke så højtideligt, men vil lige prøve at dele min observatione her (lige så snart jeg kan få taget et ordenligt billede !!!!)..btw jeg tog den første igår heh, det kan *kun* blive bedere end de dødningehovder der...
Those arent the same batch # as mine . If you got them from over seas they are probebly not from canada. the niles I have leave the site a little sore for a few days . But not as bad as the redi-jects. The only gains I noticed by week four was strength gains. And A little water wait. Now in my ninth week and up almost 15 pounds and have put on a lot of lean muscle . Im doing 500 week. If you trust your source then just give it a little more time.