Please Scroll Down to See Forums Below
napsgear
genezapharmateuticals
domestic-supply
puritysourcelabs
UGL OZ
UGFREAK
napsgeargenezapharmateuticals domestic-supplypuritysourcelabsUGL OZUGFREAK

MrMuscle (only)

hellorhih2o

New member
OK, forklara for mig varfor alla pratar om ditt ARSLE? Vad hande? Jag missade nagot och JAG VILL VETA!!!

Jag vet att alla kommer att bli forbannade for att jag gor det har pa Svenska och kommer att saga "anvand PM eller prata Engelska" men det skiter jag i. :D

Beratta!

(undrar hur manga som kommer att forsoka lagga sig i det threadet pa Engleska :) )

Jeg lå ut ræven min som avatar for å ha det gøy. Og alle homofobene klikket. det endte opp med at jeg fikk en pm fra en moderator om å fjerne det.

dobbel moral på sitt beste.
Men det var gøy.
Jeg må gjøre det igjen.

satan, sa det betyder att jag aldrig kan anvanda mitt arsle som min avatar? mitt arsle ar min basta kroppsdel! som tva brod-limpor ungefar. Jag ar STOLT over min valtranade skjart. :)

Du MASTE gora det igen. Och du MASTE beratta for mig INNAN! Jag skulle betala bra pengar for att fa se det, aven om det bara ar for tio minuter!!! :) :) :)

Hehe, jeg skal gi en lyd.
Må vente til det roer seg igjen. De kommer til å snakke om dette i en uke fremover nå.

Og nå sier jeg bare tull, og ligger inn ordet Decem litt ofte, slik at han tror at jeg slenger drit om Decem. Bare for å irritere han litt.

MrMuscle said:
Hehe, jeg skal gi en lyd.
Må vente til det roer seg igjen. De kommer til å snakke om dette i en uke fremover nå.

Og nå sier jeg bare tull, og ligger inn ordet Decem litt ofte, slik at han tror at jeg slenger drit om Decem. Bare for å irritere han litt.

Du ar ett GENI! Vem mer an Decem kan vi irritera? Det maste finnas fler latt-irriterade och lagom osakra manniskor som vi kan gora galna. Det har kan bli skitkul. Decem ar definivt en bra start (om han inte laser det har skjuter jag mig ;) )

Ojda, nu tror jag Decem tror att jag forsoker overtala dig att komma over till "andra sidan" (jag formodar att han menar bog-sidan). Va trisst for honom att jag ar 0% bog... HA!

RyanH er ikke særlig likt av noen her lengre. Tror han var både homo og så var det noe politikk greier der. Jeg gadd aldri bry meg med det. SKjedde noen år siden.

I do not speak Arabic neither do I speak Medieval Languages From Cosmos

um dude.. i can tell you're talking about me... after all.. decem doesn't exactly translate into anything else.. besides "ten" in latin...

MrMuscle said:
RyanH er ikke særlig likt av noen her lengre. Tror han var både homo og så var det noe politikk greier der. Jeg gadd aldri bry meg med det. SKjedde noen år siden.

sa varfor i helvete tror alla att jag ar han?

Titta, nu har vi fatt FYRA fler forvirrade manniskor att ta del av vart lilla thread. Va kul! Vem tycker du vi ska gora nervos/irritera nast?

KLIlogo.gif

Decem har godt av å bli litt nervøs, visst vi nå i tilegg bruker deceom og homo samtidig så vil han kanskje bli enda mer nervøs.

MrMuscle said:
Decem har godt av å bli litt nervøs, visst vi nå i tilegg bruker deceom og homo samtidig så vil han kanskje bli enda mer nervøs.

Decem och homo ar tva ord som gar valdigt bra ihop. Jag tycker ocksa att Decem och "girly guy" later bra tillsammans. Andra bra ord att anvanda kan vara flat-chested och chicken-legs.

hellorhih2o said:

It's been at 10% for the last week or so... Confused now...???

Yup, because I just PM'd you again, and it gave me the "box is full" message. PM EF Sam and see if she can't straighten this out.

hellorhih2o said:

Decem och homo ar tva ord som gar valdigt bra ihop. Jag tycker ocksa att Decem och "girly guy" later bra tillsammans. Andra bra ord att anvanda kan vara flat-chested och chicken-legs.

okay... i can't read half of it.. but from what i can read... i know for sure that it was not good..

let's see if you can understand any other languages..

u bent M.. de spier is homosexuals die levenlidmaatschap aan de Noordamerikaanse de liefdevereniging van de mensenjongen hebben

vous êtes M.. le muscle sont des homosexuels qui ont des adhésions de vie à l'association nord-américaine d'amour de garçon d'homme

Sie sind Herr. Muskel sind Homosexuals, die Lebenszeitmitgliedschaft zur nordamerikanischen Mannjunge Liebeverbindung haben

siete il sig.. il muscolo è omosessuali che hanno insiemi dei membri di corso della vita all'associazione nordamericana di amore del ragazzo dell'uomo

você é Sr.. o músculo é os homosexuals que têm sociedades da vida à associação norte-americana do amor do menino do homem

MrMuscle said:
hvorfor i granskauen er du premium medlem?
Å decem liker det i analen.

for att jag inte ville ha en full pm box hela tiden. det var uppenbarligen ett sloseri med pengar...

Visst tar Decem det i analen men vad annars kan han gora med en sa minimal penis?

decem said:

okay... i can't read half of it.. but from what i can read... i know for sure that it was not good..

let's see if you can understand any other languages..

u bent M.. de spier is homosexuals die levenlidmaatschap aan de Noordamerikaanse de liefdevereniging van de mensenjongen hebben

vous êtes M.. le muscle sont des homosexuels qui ont des adhésions de vie à l'association nord-américaine d'amour de garçon d'homme

Sie sind Herr. Muskel sind Homosexuals, die Lebenszeitmitgliedschaft zur nordamerikanischen Mannjunge Liebeverbindung haben

siete il sig.. il muscolo è omosessuali che hanno insiemi dei membri di corso della vita all'associazione nordamericana di amore del ragazzo dell'uomo

você é Sr.. o músculo é os homosexuals que têm sociedades da vida à associação norte-americana do amor do menino do homem

look, someone knows how to use internet translators. too bad they suck!

yeah.. pretty nifty eh? but you can still get the gist if you know the language.. they suck on the back translation though.. ah well...

i gotta run..

later ryan

decem said:
yeah.. pretty nifty eh? but you can still get the gist if you know the language.. they suck on the back translation though.. ah well...

i gotta run..

later ryan

WHO THE FUCK IS RYAN???

MrMuscle said:
hm, jeg har vært her siden 1999 og har fått 63 PM'er totalt haha.

hva språk er det han babler på?

ingen aning men han anvander en internet translator. trisst att de inte fungerar. HA HA HA!!!:D :D :D

Vad trakigt att han var tvungen att ga. Jag har inte haft sa har kul pa flera dar ;) ;) ;)

hellorhih2o said:

WHO THE FUCK IS RYAN???

the gigs up paco.. we all know it's you..

just sign back in with your old name already so everyone can go back to hating w/ a vengeance instead of just wondering if they should hate you..

wait.. shit.. now i forgot.. was ryan the cool one?

fuck.. i've been away too long.. i can't remember who i disliked and who i liked..

can someone help me out here?

decem said:

the gigs up paco.. we all know it's you..

just sign back in with your old name already so everyone can go back to hating w/ a vengeance instead of just wondering if they should hate you..

ok, you got me, it's me, Ryan. Damn, I didn't think you'd figure that one out. Damn.

Aren't you at least impressed that I've taught myself Swedish?

Ryan

decem said:
wait.. shit.. now i forgot.. was ryan the cool one?

fuck.. i've been away too long.. i can't remember who i disliked and who i liked..

can someone help me out here?

Jesus, how quickly you forget. I'm Ryan and I'm the super cool one. Loved. That's me.

hellorhih2o said:

Jesus, how quickly you forget. I'm Ryan and I'm the super cool one. Loved. That's me.

man.. it's great to have you back ryan.. we've missed you!

i think you're right monkey

decem said:

man.. it's great to have you back ryan.. we've missed you!

i think you're right monkey

no really, it's great to be back. i've missed you guys. i can't believe i ever left. what was i thinking?

owned how? i don't get it.

Yours forever,

Ryan

MrMuslce, det har blir bara battre och battre. Nu tror de att jag ar Ryan, vem fan det nu ar (har du nagonsin hort talas om en Svensk som heter Ryan?)

Jag har inte haft sa har kul pa flera dar. Jag skrattar sa jag far ont i magen ;) ;) ;)

hellorhih2o said:

no really, it's great to be back. i've missed you guys. i can't believe i ever left. what was i thinking?

owned how? i don't get it.

Yours forever,

Ryan

you're the greatest

Well since no one except those two can understand what they're saying, this is the only sensible thing to do:

THREAD HIJACK!!!!!!!:D

Im turning this biznatch into a karma thread, hit me up i have like no karma. Whos in?

pitbullstl said:
Who in the Sam Hill is Ryan H?????:confused:

pitbullstl, you're not alone. I had the same question myself just yesterday but I've now come to understand that... I am. Decem has explained it to me now. Apparently, I was a homo (and I use that word in the most loving way) who no one really liked and I eventually had to leave EF under mysterious and suspect circumstances. I've had amnesia for several years now and couldn't really remember who I was. The amnesia even got so bad I thought I was a Swedish immigrant (silly, silly :rolleyes: :rolleyes: ) but now Decem has been kind enough to explain to me that I'm really Ryan. I'm Ryan, yes I am. It feels so good to finally know who I am. I'm truly blessed, thank you, Decem.

The only part I can't really figure out is how I taught myself Swedish during "the lost years" and how I somehow met people I call "Mamma" and "Pappa" and they speak Swedish too, but I think it's part of the amnesia.

I see this as a story of love and hope for everyone. If I can find my way back to being Ryan, we can all find our way back home.

With Love and Hope for everyone,

Ryan

shush hellorhih2o! You're ruining everything, i hijacked this thread, in other words, its not yours anymore. its a karma-whoring thread now, go find another thread to chit-chat in, but if you want in on the k, feel free to jump in.

OrangeJuice said:
shush hellorhih2o! You're ruining everything, i hijacked this thread, in other words, its not yours anymore. its a karma-whoring thread now, go find another thread to chit-chat in, but if you want in on the k, feel free to jump in.

Dearest OrangeJuice,

Although I understand your whoring ambitions (who wouldn't?), we've just witnessed a family reunion of religious proportions here. Even though whoring is about love too, this is a different, and perhaps more meaningful, kind of love. I'd say, put your whoring ambitions aside for just a day and come rejoice will the rest of us. Ryan has come home.

Last edited:
Du er jo Premium, ta og kjør en søk på RYan H, du kommer til å få opp MASSE greier om han hehe. Han var et ikon her.

MrMuscle said:
Du er jo Premium, ta og kjør en søk på RYan H, du kommer til å få opp MASSE greier om han hehe. Han var et ikon her.

Har redan gjort det och hmmmm.... han verkade inte vara varldens trevligaste manniska for att kalla en spade en spade. Det kanske inte jag ar heller, med jag maste erkanna att det ar mindre kul att bli jamford med honom. Nu har det till och med startats en poll for att jamfora mig med honom. Mindre kul om jag ska vara arlig (och jag skiter hogaktningsfullt i om han var gay eller inte). Oh well...

Hahaha, du får finne ut hvorfor de tror du er ham da.
Må være den andre avataren din som lignet på hans avatarer.

MrMuscle said:
Hahaha, du får finne ut hvorfor de tror du er ham da.
Må være den andre avataren din som lignet på hans avatarer.

Varfor tror du jag andrade min avatar? Fan, nu har jag last annu fler av hans posts och FY FAN vilken elak manniska. Usch. Major bitch.

Ja det sies så.
Sikkert ikke den beste personen man kan sammenlignes med.

SKal på gymmen om tredve minutter, rygg og biceps.
Gode greier.

Ar pa vag till gymmet sjalv. Det far bli axlar och tri's idag. Och abs om jag orkar (klockan ar 5:20 am har... ugh...) dags att vakna upp lite :destroy:

Jag har redan petat i mig tva ephedrine piller for att fa igang "systemet". Mina hander borjar skaka lite. Anda sattet att trana kl 6 pa morgonen. Hehe...

hellorhih2o said:

Decem and gay are two words that go very well together. I also think that Decem and girly guy sound good together. Other good words to use can be flat-chested and chicken-legs.

Ripe1 said:

Decem and gay are two words that go very well together. I also think that Decem and girly guy sound good together. Other good words to use can be flat-chested and chicken-legs.

Hey now! Whoever you are, you were NOT supposed to do that. You're ruining the fun! Since you clearly understand Swedish/Norwegian/Danish or something like that, you could have been PART of the fun. But no... You just had to, didn't ya...

MrMuscle said:
usj, har prøvd 1 slik pille, og jeg likte IKKE måten jeg følte meg etterpå.
Så det styrer jeg unna.

Jag kanner mig for javlig efterat men hur annars ska jag kunna trana kl 6 pa morgonen? Lite smallar far man ta... :D :D

MrMuscle said:
ja jeg vet hva du mener.
men hvorfor i all verden vil du trene så tidlig uansett?

morgonen ar den enda tiden pa dagen jag kan trana. en normal dag jobbar jag fran 9 am till 8 pm och aven om jag teoretiskt kunde trana efter 8 pm sa har jag noll energi kvar... :p :p :p

I can translate for you all.

Hell:

MRM did you really post a picture of your ass on another site?

MrM:

Yes I did

Hell:

So was it a big success?

MrM:

Yes, yes I believe it was

Mr.Muscle, you have a nice ass!!!:p

flexygrl said:
I can translate for you all.
Hell:
MRM did you really post a picture of your ass on another site?
MrM:
Yes I did
Hell:
So was it a big success?
MrM:
Yes, yes I believe it was
Mr.Muscle, you have a nice ass!!!:p

Okidok, let's see how many words flexygrl got right.

<checking...>

<counting....>

<double-checking...>

<counting again...>

Total words translated correctly: 0

Baaaaad flexygrl. Baaaaaaad girl... :splat: ;) ;) ;) ;)

Thank you flexy :)
they didnt seem to think so here :(

Hm, jeg skjønner hva du mener. Da er det gjerne best å trene før. Men jeg hadde vært så trøtt om kvelden da at jeg hadde gått rett til sengs.

men titta, en till fornuftig manniska som kan prata ett riktigt sprak. Va kul!

Trisst det dar med Decem och alla sjukdommarna. Stackars manniska.

haha løk, ser du ikke at han har brukt en slik online oversetter.

sex blir til kjønn og gay blir til munter.

Top Bottom